Diskuse
Největší zabiják elektromobilů
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P50a42v91e31l 34D12v13o61ř75á44k
Největším zabijákem elektromobilů jsou naftařské společnosti a jejich návaznost na stávající automobilky.
T44e24o93d36o62r 35B21e19z42d47ě25k
Že jo. Protože bez nich by určitě už někdo vynalezl elektromobil, který se vyplatí si pořídit. A možná dokonce i fungující a topící v zimě.
A82n47t52o91n91í49n 51T19i98c81h52e74r51a
Můžu vás ubezpečit, že člověk, který si kupuje elektromobil, všechny tyto “šokující” informace zná, počítá s nimi a dovede se podle toho zařídit
T47e69o22d67o23r 64B55e86z88d46ě81k
I a tím, že za pár let bude muset koupit novou baterii za půl milionu?
J90i83ř26í 39V23e50l16í72š84e12k
Tak pokud nám budou vycházet takovéto články, plně naprostých nesmyslů, nepřesností a domněnek, pak škodovkáři na elektromobily nikdy nepřejdou, protože si budou myslet, že by to byl naprostý nesmysl.
Drtivá většina problémů s elektromobily je způsobena neznalostí a chybami obsluhy. Tesla napíše "pokud připojíte elektromobil na nabíječku večer, bude nabitý efektivněji, než kdyby byl připojen ráno". A co udělá tupec? Připojí ho ráno a pak se strašně diví, že se baterka musí nejdříve zahřát a že to nějaký čas trvá.
V článku je dost možná záměrných chyb, například se tvrdí, že elektromobily jezdí výhradně na Li-ion baterie (opravdu? I Ioniq electric? I Tesla 3 SR?). Je vidět, že to psal někdo, kdo o elektromobilech netuší nic z praxe a jen posbíral hejty ze zdrojů jako je autoforum a podobné.
Takže z mého pohledu naprostá žumpa, která nemá základ ani ve fyzice, ani v praxi.
Kupte si elektromobil, pane. Pak něco pište.
V66l93a49d39i42m61í60r 51Š75ť62a91s48t51n88ý
Zkuste něco napsat vy. Z nadutosti vašeho příspěvku se dá dedukovat, že jste v elektromobilitě studnice moudrosti.
Elektromobily a jejich výrobci si za nevalnou pověst mohou sami, protože o svých výrobcích uvádějí opakovaně nepravdivé údaje.
L91u23m52í94r 77V91i37t93h11a
Elektromobilita je budoucnost dopravy, ať si o tom myslí kdo chce, co chce. Číňani už dnes mají koncept aut s vyměnitelnými bateriemi, přičemž mobilní výměnné stanice pro Evropu začali vyrábět v Maďarsku.
Ve Švédsku staví první úseky silnic se zabudovanými civkami linearnich motorů a smyčkami pro bezdrátové nabíjení, takže auto bude během jízdy po nich baterie nabíjet,aby mohlo pokračovat po okreskach, kde tyto smyčky nebudou.
S vývojem nanotechnologií přijdou baterie schopné neskutečných nabijecich a vybíjecích výkonů, které zároveň prakticky ztratí paměťový efekt.
Elektromotor převodovku nepotřebuje, jeho charakteristika průběhu točivého momentu ji nevyžaduje.
Smazaný příspěvek
Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.
P69a11v17e33l 21P94o58k75o79r88n48ý
Elektromobil pouze jako 3. auto do rodiny.

K79a75r71e38l 80W12á93g44n23e82r
Pokud Evropa přejde na elektromobilitu, jak rozsáhlá infrastruktura bude potřeba pro dobíjení aut, například během letních prázdnin? Automobilový expert, bývalý šéf sekce pro automobilové pohony v Automobilovém institutu ve Stuttgartu, profesor Michael Bargende vypočítal, kolik nabíječek by bylo zapotřebí, aby nahradily běžné čerpací stanice na dálnicích. A jeho výpočty ukazují, že Evropa na masové využívání elektromobilů není připravená. Zde o tom více:
Smazaný příspěvek
Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.
J89o51s41e36f 47P10r96o20c93h92á73z72k91a
Přesto podíl elektromobilů na prodejích vzrostl a dále poroste.

K78a37r34e37l 49W56á27g86n22e58r
Česko se od ledna zařazuje mezi země, které dotují nákup elektromobilů. Dotace vychází ze zdrojů EU, konkrétně Národního fondu obnovy, který prioritně podporuje podnikatele a podniky, proto na tento finanční příspěvek na elektromobilitu nedosáhnou řadoví občané. Ministerstvo průmyslu hodlá do září 2025 rozdělit na podporu nákupu bateriových aut na elektřinu a vozů na vodík 1,6 miliardy korun (plus 300 milionů na nabíječky), na jedno auto až 200 tisíc korun.
J13a18r25o50s24l24a75v 96L92i79m27a
Vazeny pane Karle Wágnere. Dekuji za tak dlouhy vyklad o autech s elekrickym pohonem. Utlum prodeje trchto aut vsichni znaji a bude pokracovat dlouhou dobu. Totiz, do celeho busnissu elektrickych vozidel se dostala politika se jmenem "Green Deal". Dobre je pripomenout jeji politicke spicky, pan Gore, pan Kerry, prezident Biden a za nima cela armada politiku demokraticke strany USA. Pobitka pro automobilky byla tak velka, ze se divim Elonovy, ze nezavrel dvere jeho Tesle.
Vse na takovem voze je jednoduche a mnoho technologickych uprav z vybusneho vozidla se nemuselo provadet. V teorii, kdyby se elektrina dala do vozidla vest dvema draty z kuchyne, cely svet jiz dnes by mel jen takove auta. Vsak takova auta MUSI mit baterie. A to je ten problem.
Nutno podotknout, ten problem zustane tak dlouho, nez se objevi jednoducha baterie. Mala s moznosti mit jich nekolik a s moznosti ji vymenit za novou a nabytou pod kapotou vaseho vozidla s jednoduchosti i pro starsi obcany. Jinak nema takove auto narok byt svetovum dopravnim vozidlem.
Po me pripomince si zopakujte precist clanek pana Wagnera. Velmi poucny.
V92i10l56é73m 54B87a95r95á77k
Proč si pořizovat něco, co má menší dojezd, déle se nabíjí a je dražší než normální auto.
Sednu do auta a jedu a nebudu mudrovat, kde mám tankovat a kdy.

P91a38v28e31l 58D82v95o28ř95á80k
Já dnes sedl do auta, a běda, ručička na nule, tak honem k pumpě. Jak to děláte Vy, že nemusíte tankovat?
M91a73r98t78i57n 40V76a60v65r31a
Electric cars: a plan that does not work to fix the problem that does not exist.

K36a63r38e11l 42W57á23g66n11e52r
Jinak řečeno, obecně v technice platí, že neexistuje ideální řešení, které vyřeší všechny problémy, aniž by to zároveň nemělo nevýhody a negativní účinky.