Říkám předem, jsem spokojený se vším

Očekávám od podzimu, že krásné prosluněné dny, barevné listí a lehké povívání větru vystřídají mlhy, spadaná všudypřítomná ošklivá hmota spadaného listí a foukání ze strnišť.
Diagnóza byla jasná, jsem a budu debil. Navíc po porodu mě sestra (tedy ne má vlastní, ta zdravotnická) pustila ještě z výšky na hlavu. Maminka se chtěla soudit, ale doktor jí to rozmluvil. Řekl, že existuje podezření, že ten pád na hlavu mně v podstatě pomohl.

Očekávám od podzimu, že krásné prosluněné dny, barevné listí a lehké povívání větru vystřídají mlhy, spadaná všudypřítomná ošklivá hmota spadaného listí a foukání ze strnišť. Jsa si toho vědom zkontroluji vždy stav mé domácí lékárničky, neb s podzimem se dostavují různé nepříjemnosti od prosté rýmičky až po kruťáckou chřipku.

Vyrazil jsem koupit jedno balení Paralenu do lékárny. Nedlouhá fronta před lékárnou v covidovém důsledku omezující počet lidí uvnitř lékárny. Chvíli postávám s předpisovou rouškou nasazenou tak, jak nasazena má být. Po chvíli zakupuji jedno balení kýženého léčiva na podzimní chvíle „co kdyby“. Ukazuji klientskou kartičku zákazníka, další kartou platím požadovaný obnos. Odcházím domů.

Počítač pouštím každý den. Ejhle nová zpráva. Konečně si na mou maličkost někdo (že by nějaký potomek, kterému se zastesklo) vzpomněl? Nebyl to potomek, byl to dotaz od té lékárny. Jak jsem prý byl spokojený s nákupem u nich.

Asi jak bych mohl být spokojen, že. Koupil jsem, co jsem potřeboval, lékárna byla čistá, vyvětraná, lékárnice v bílém plášti, cena příznivá. To proboha jim mám psát? Pomůže jim to nějak? Zlepší svoje služby, nebo budou ještě pečlivěji vytírat? Nebo budou se v budoucnu linout lékárnou nejnovější hity pro střední, či starší generaci a v předvánočním čase koledy? Chápu, že se dotazuje automat, ale není to opravdu, ale opravdu zbytečné. Otravující a na nic.

Nedávno jsem si koupil na internetu v jednom e-shopu dvě kazety do tiskárny. Jedna kazeta netiskla, napsal jsem jim, že kazeta netiskne a netiskne a zda ji mám poslat zpátky na reklamaci. Odpověděli promptně, že nemohou se mnou jednat, protože nutně potřebují zaslat fakturu na ty kazety jimi poslané mé osobě. Nechápal jsem, ale nešť. Poslal jsem jim tedy naskenovanou fakturu. Žádná odezva, jen za dva dny přišel od nich mail s dotazem, jak jsem byl spokojený s nákupem u nich. Nevěděl jsem, zda se mám vztekat, nebo tiše brečet.

Kazeta netiskne. Komunikace žádná. Přesto, opravdu jsem spokojený se vším, neptejte se.

Debilně si myslím, že příště, až se zakousnu do rohlíku, tak dostanu mail s dotazem, jak mě chutnalo.

Autor: Otto Kamm | úterý 19.10.2021 10:54 | karma článku: 22,51 | přečteno: 390x
  • Další články autora

Otto Kamm

Tolik traktorů v ČR není

8.3.2024 v 10:14 | Karma: 30,99

Otto Kamm

A není to málo Antone Pavloviči ???

11.2.2024 v 20:14 | Karma: 35,01

Otto Kamm

Verdikt

24.1.2024 v 13:52 | Karma: 39,15