Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Jsme převážně konzumní společnost. Konzumní člověk se rozhoduje podle reklamy, podle obalu, podle módy. většinou ne podle kvality. Volíme ty, kteří dají miliony do bilbordů a na jiné reklamy. To mohou dát jenom lidé, kteří mají nějaké zdroje či sponzory. Čestný člověk je tím vyřazen ze hry.

0 0
možnosti
LV

Ano, takto vzniká aristokracie. Otázka zní, zda se s tím dá něco dělat, zda to volby změní. Volby nejsou pro většinu voličů nic jiného než hitparáda popularity. A populární je především ten, kdo má přístup do médií. A k dobrému marketingu, viz tandem Babiš - Prchal. Navíc Babiš s Fialou ukazují rozdíl mezi tím, jak to dopadá, když je někdo ochoten se marketingovým pravidly řídit a někdo ne. Nezáleží na tom, co děláte, ale jak se prezentujete. A jsme zase u té hitparády...

0 0
možnosti
AL

Další politický naivka, který hlásá, že v nebezpečné situaci v autě je nejlepší pustit volant a dělat, že na místě šoféra nikdo nesedí. Řešení tento pán krom výzvy nechodit k volbám žádné nenabízí.

0 0
možnosti
Foto

ja to reseni mam. nevolit ale losovat:-) urednici se v zasade moc nemeni, tak at je tam kdokoliv tak se nic zasadniho nestane. ono to totiz tak nejak jede samo a pokud by se losovalo tak je predpoklad, ze ne vsichni by zludracili :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 323
  • Celková karma 19,32
  • Průměrná čtenost 1274x
už spíše starší (60) olomoučák , který poznal, že není lehké zůstat svůj :-)

Seznam rubrik