- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsme převážně konzumní společnost. Konzumní člověk se rozhoduje podle reklamy, podle obalu, podle módy. většinou ne podle kvality. Volíme ty, kteří dají miliony do bilbordů a na jiné reklamy. To mohou dát jenom lidé, kteří mají nějaké zdroje či sponzory. Čestný člověk je tím vyřazen ze hry.
Ano, takto vzniká aristokracie. Otázka zní, zda se s tím dá něco dělat, zda to volby změní. Volby nejsou pro většinu voličů nic jiného než hitparáda popularity. A populární je především ten, kdo má přístup do médií. A k dobrému marketingu, viz tandem Babiš - Prchal. Navíc Babiš s Fialou ukazují rozdíl mezi tím, jak to dopadá, když je někdo ochoten se marketingovým pravidly řídit a někdo ne. Nezáleží na tom, co děláte, ale jak se prezentujete. A jsme zase u té hitparády...
Další politický naivka, který hlásá, že v nebezpečné situaci v autě je nejlepší pustit volant a dělat, že na místě šoféra nikdo nesedí. Řešení tento pán krom výzvy nechodit k volbám žádné nenabízí.
ja to reseni mam. nevolit ale losovat:-) urednici se v zasade moc nemeni, tak at je tam kdokoliv tak se nic zasadniho nestane. ono to totiz tak nejak jede samo a pokud by se losovalo tak je predpoklad, ze ne vsichni by zludracili :-)