Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J64o91s53e64f 62K10u78t89i36l

12. 11. 2022 10:22

Dobrý den pane Kuchto, ano pan Bursík stanici takto nazval. Ale jedete-li dnes kolem stanice je vidět ten obrovský stavební boom. Kdyby se tenkrát neudělala i třeba později, nevím jak by se dnes dolepovala. Pan Bursík je trochu větší demagog než vizionář. Za tehdejším rozhodnutím města nestál primátor sám, ale spousta demografických údajů a doporučení dopravních odborníků. Děkuji

0 0
možnosti
ZZ

Jedna věc je samotná dopravní stavba metra a druhá věc, na kterou se v Praze pozapomnělo jsou pomocné obslužné stavby.

Řada lidí využívá parkovacích ploch, které si vystavěly obchodní firmy pro své vlastní potřeby - a to i na Černém mostě, ale samotné město vystavělo takových ploch minimum.

;-(

0 0
možnosti
Foto

J40o56s21e94f 25K34u63t89i42l

26. 10. 2022 18:38

Určitě máte pravdu. Chyba města byla v nákupu pozemků na obou stranách ulice Chlumecká. Město vázané směrnicemi je daleko od soukromých investorů v rychlosti i nabídce.Pak už není kde stavět. Děkuji

0 0
možnosti
PK

V souvislosti se stanicí Kolbenova, která se určitý čas jen projížděla, mi utkvěl "vtípek" tehdy známého zeleného politika Bursíka. Nazýval ji - stanice primátora Koukala.:-)

0 0
možnosti
Foto

J72o73s25e59f 87K93u37t61i83l

26. 10. 2022 18:33

Máte pravdu a to ještě nevíte, že před otevřením někdo ukradl sošku Kolbena a narychlo se dával sádrový odlitek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 204x
Jmenuji se Josef Kutil a jsem ročník 1960. Absolvoval jsem stavební fakultu ČVUT. Víc jak deset let jsem strávil v Inženýringu dopravních staveb a.s. na přípravě a realizace velkých, převážně dopravních staveb v Praze. Na výstavbě metra pracuji dál a snažíme se zahájit stavbu metra D v Praze.

Seznam rubrik