Naše ceny – vaše výhra aneb Není eso jako eso

Nakupuji často v internetových obchodech a nemůžu si to pohodlí včetně cen vynachválit. Ale i mezi růžemi se najde trní…

K tomuto článku mě inspiroval příspěvek pana kolegy Františka Honsy, ve kterém si stěžuje, že nemá dárek pro dceru k 15. narozeninám, a pak popisuje následné trampoty se zamýšlenou koupí nového mobilu. Mluvil jste mi z duše, pane Honsi! Moje dcera sice neměla patnáctiny, ale pílí sobě vlastní a skrblictvím, jež jí naopak přinášelo neskutečně velké útrapy, protože ze všeho nejraději penízky získané jen tak zbůhdarma formou kapesného, stejně jako vlastní pilnou brigádnickou prací, jen radostně utrácí, a to za nezbytně nutné hlouposti, si ušetřila na vysněný mobil. A kde ho koupit? Samozřejmě v online internetovém obchodě, ve kterém jsou ceny rozdílné od obchodů kamenných. S lítostí musím přiznat, že jsme s dcerou narazily na hodně levný obchod. Ale to tak bylo všechno. S avízovaným heslem „NAŠE CENY – VAŠE VÝHRA!“ zásadně nesouhlasím. Ale jak jsem to mohla vědět dopředu, že? Na webu slibovali dodání za 1 – 2 dny. Když se po týdnu nic nedělo, pídila jsem se po příčině. Bylo mi odpovězeno, že mobil není skladem. Na otázku, proč mají tedy mylnou informaci stále na svém webu, jsem už odpověď nedostala. Že to byl zvyk prodejce komunikovat jen v případě, kdy sám uzná za vhodné, jsem pochopila až později. Bohužel pro mne a zejména pro moji dceru jsem však byla vytrvalá a stála jsem si za svým. Chtěla jsem objednaný mobil převzít na poště a poctivě ho obchodu zaplatit. Stále jsem dostávala odpovědi, že můj typ není na skladu a čeká se na jeho opětovné naskladnění, proto mne velmi překvapilo, že zatímco jsem jeden den dostala opět tutéž odpověď, se zítřejším ránem mne čekal na poště dobírkový balíček. Pocit vítězství však trval jen mizivou chvíli. Originální krabička od mobilu byla otevřená a displej přístroje nebyl překryt ochrannou fólií, z čehož jsem vydedukovala, že mobil byl patrně vzat z výlohy. Moje rozčarování krotila dcera, které tyto „prkotiny“ nedělaly těžkou hlavu. Dokonce byla ochotná akceptovat i chybějící návod na použití v češtině. Ovšem ani dceři nebylo přáno radovat se dlouho. Za čtyři měsíce mobil přestal fungovat. Nyní se nachází v záruční opravě a já si nedělám iluze. Jen čekám, jestli se mi někdo ozve v zákonné lhůtě alespoň se zprávou, když už ne s mobilem.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jitka Suchánková | pátek 27.8.2010 23:13 | karma článku: 10,23 | přečteno: 684x
  • Další články autora

Jitka Suchánková

Moje boje v myčce

14.6.2022 v 5:22 | Karma: 16,99

Jitka Suchánková

Taky jste ti hodní pitomci?

10.5.2022 v 17:30 | Karma: 18,78

Jitka Suchánková

Bližší košile nežli kabát

22.4.2022 v 19:36 | Karma: 17,46

Jitka Suchánková

Zastesklo se mi...

24.2.2022 v 6:55 | Karma: 9,04