Foto

Ono paní Šichtařová straší a manipuluje na blogu často a ráda :)

JK

J74i41ř40í 97K33a74č93í76r

12. 6. 2024 11:13

Ano, díval jsem se na historii jejich blogových zápisků a nakolik jsem je nečetl, přinejmenším titulky indikují takový trochu finanční "apokalyptický" nádech.

Zatím zkoším a zkoumám, jak se k tomu postaví iDnes, jestli mi článek třeba nestáhnou, a nezjistím, že daná osoba to má povoleno psát protože si platí VIP členství.

MB

A co třeba spisovatelé? Většina blogerů píše knížky a trošku upozornit na ně můžou, pokud to není přímo reklama. Fakt je, že psaním knih se dnes těžko někdo uživí. Dokonce vím o spisovatelce, která si vydání sama zaplatila a doma jích má ještě asi 400. Nicméně je to tak trošku výdělečná činnost a blogy na ni upozorňují.

Foto

Jste mi připomněla včerejší zážitek. Přítel byl pozván, aby udělal přednášku třídě kluků, kteří jsou kousek od nás na cyklistickém výletě. Martin jim zábavnou formou vysvětlil, jak se o kolo starat, jak si vyměnit či opravit píchlou duši, a v rámci diskuze pak přišla řeč na závody. On to miluje, tak o tom zaníceně vyprávěl, kterých závodů se v nejbližší době zúčastnil a jak se umístil (poslední dobou bývá na bedně). Kluci hltali každé jeho slovo, a nějaký chlapec pak za ním přišel s tím, že to závodění mu připadá super, a že by ho zajímalo, kolik tak že si tím vydělá. Martin ho chytl kolem ramen a říká: "No, víš po pravdě, stojí mě to hodně peněz."

Foto

J69a28n 46Š58i57k

12. 6. 2024 17:47

Nemohu soudit, zda ona dáme propaguje společnost, pro kterou pracuje a daří se jí blogováním vydělávat. Spíše o tom pochybuji a to dokonce i kdyby se jednalo o blogera tisíciletí. V každém případě, bez ohledu na kodexy, mi přijde trochu ujeté dávat k profilu na blogu firmu v které pracuji. Blog není Facebook. Je docela rozdíl napsat: "Pracuji jako softwarový inženýr" nebo "Jsem zaměstnanec firmy Kačka, s.r.o.". Další věcí je, že pokud píšu o financích a moje firma je z tohoto oboru, měl bych o tomto kroku firmu informovat, když nic jiného tak ze slušnosti. Některé firmy totiž přímo svým zaměstnancům zakazují psát o jejich oboru a tuto možnost má pouze tiskový mluvčí. Závěr: Nechte ji žít, ať marně straší dál. Podle ní už tady před deseti lety měli umírat občané hlady po deseti tisících. Hezký den

MB

Proč jsme měli umírat hlady. Tedy proč jste měli umírat hlady? Mě by to trvalo dýl.

Foto

Áno, ľudia blogmi či webstránkami či youtube a inými kanálmi propagujú svoju činnosť a tiež s tým je spojená platená reklama, je to tak vo všetkých médiach, lebo z toho vlastne žijú. A všetko má svoju pozitívnu aj negatívnu stránku. Moja švagriná rada preteká na cyklotrialoch, platí štartovné ale keď sa umiestni dostane aj ceny vecné a finančné, lebo je to nákladný šport a mimule v koncoročnom losovaní cez sponzorov, ktoré klub robieva, vyhrala auto. Spája príjemné s užitočným.

MB
Foto

Znepokojivé bude, až začnou psát lidé, propagující svou prodělečnou činnost.

MB

To dává větší smysl. Kdo prodělává, potřebuje lákat zákazníky. Blog je reklama zadarmo.

LP

ale vy jste asi neměl na mysli paní Šichtařovou, ne ?

AJ

Ano, Šichtařová je přesvědčením komunistka a tak lhát a strašit je pro ni přirozené. Ta pání je na úrovni účetní menší firmy, něco jako Lipovská.