Pan Peszyński nám vypráví pohádky. Je jako H.C.Andersen,

Pouze s tím malým rozdílem, že asi není pedofilem, jakým, podle všech znaků pohádkář Andersen byl. Je smutné, že lid obecný má takový odpor k pedofilům, když je ze statistik známo, že většinu brutálních zneužití dětí mají na svědomí pachatelé, kteří nejsou pedofilové. To jsem se ale trochu nechal unést. Pan Peszyński je prostě pohádkář a to ve více směrech, zvláště pak tehdy, když svou věc vykládá jako „schtichfest“, česky bychom řekli neprůstřelná. Svůj dnešní článek Případ Su-25- jasný důkaz ruské maskirovky koncipoval tak, že Rusové jsou naprostí idioti, kteří tvrdí věci podobné tomu, že na D1 jela stará Š110L rychlostí 220 km/h a řidiči sebrali papíry. Ovšem postačí se na deset minut ponořit do Googlovské říše a vyjde nám, že: „Su-25 používala i Armáda České republiky, kde získal populární přezdívku Hrábě. ......Dolet: 1 950 km; Dostup: 7 000-10000 m;“. Suchoj Su-25 – Wikipediecs.wikipedia.org/wiki/Suchoj_Su-25 Sériová výroba začala až roku 1978 a celkem bylo vyrobeno 1 024 kusů, z nichž ... kde získal populární přezdívku Hrábě. Před vyřazením letounu v roce 2000 byl ...... Dolet: 1 950 km; Dostup: 7 000-10000 m; Počáteční stoupavost: 58 m/s  ... Tedy žádných pouhých 7.000 m jak suverénně tvrdí pan Peszyński. A kromě toho má také dvě „malé a milé raketky“. Taková malá koťátka, ale s pěkně ostrými drápky.DODATEK:  Spor se rozvinul o dostup bitevník SU-25. Já netuším, jaký ve skutečnosti je, ale vím, že velká civilní dopravní trysková letadla létají ve výškách okolo, ale spíš nad, 10.000 m. Také, jako technik, vím, že „military specification“ bývá vždy lepší než civilní. Třeba integrované obvody s „miitary specs.“ vydrží vyšší teploty než ty civilní. Takže, pokud civilní jet dostoupí bez problémů těch 10 km, tak proč ne vojenský? Nějak mi zde chybí ta technická příčina. Pan Peszynski patrně čerpal z tohoto citátu: „"Loaded with missiles and bombs, [the Su-25's] maximum altitude is five kilometers," says David Gleave, an aviation and safety researcher at Loughborough University. "We know that MH17 was flying at 10 kilometers high.". A ten má dva „zádrhely“. Pan expert se může mýlit, může dokonce úmslně klamat a také neyblo nikdo prokázáno, že dotyčný stroj byl „Fully loaded with missiles and bombs“, že? Takže zde se vůbec nic nedá tvrdit kategoricky a pokud má někdo opravdu dobré technické vysvětlení, proč vojenský stroj toho umí více než civilní, ať ho dá. A hlavně, rakety R-60 jsou velmi lehké, stroj prakticky vůbec nezatíží. A mají dostřel až do 20.000 m výšky. Takže "sundat" s nimi pomalu (podzvukově) letící velké civilní letadlo by byla naprostá "brnkačka" i z výšky 5.000m. Ale já chci pevně věřit, že takového strašného zločinu se nikdo nedopustil. A přečtěte si prosím toto: „R-60, konstruovaná pro ničení vzdušných případně pozemních cílů, má neobvykle malé rozměry – váží polovinu nejlehčích západních střel. S aerodynamickou koncepcí „kachna“ má 12 do kříže uspořádaných křídel – na přídi 4 pevné obdélníkové destabilizátory a 4 trojúhelníkové stabilizátory, na zádi potom 4 lichoběžníkové nosné plochy s křidélky na svých odtokových hranách (pro otáčení kolem podélné osy). Střela existuje jen v infračerveně naváděné verzi s možností útoku na cíl pouze ze zadní polosféry. Tříštivo-trhavá bojová hlavice tyčového typu o hmotnosti 3 kg je opatřena přibližovacím optickým zapalovačem a údajně obsahuje 1,6 kg ochuzeného uranu. R-60 dovoluje útok na cíl letící rychlostí do 2

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jiří Hermánek | středa 23.7.2014 22:55 | karma článku: 7,15 | přečteno: 1156x