Mají masakr v Orlandu a vražda nigerijského konzula v Praze náboženské pozadí?

Samozřejmě, že obě dvě ty vraždy, zavraždění nigerijského konzula v Praze i střelba s více než 50 oběťmi v Orlandu mají něco společného. Mrtví či postřelení lidé, použití palné zbraně a podobně. Ovšem, náboženský základ?

To právě nevím, nejsem si jist. U vraha, pana doktora Pacovského, který kvůli svému špatnému zdravotnímu možná do vězení vůbec nešel, by se dalo důvodně předpokládat, že je křesťan, resp. katolík. A jak zní sedmé přikázání? Nepokradeš.

Takže, na tu vraždu by se klidně dalo naroubovat, že byla z náboženských důvodů. Proč ne? MUDr. Pacovský byl nigerijskou mafií brutálně okraden a finančně zničen. A v pohnutí mysli šel a zastřelil nigerijského konzula.

A je nejméně 50% šance, že konzul byl muslim, takže by se to dal vykládat i jako konflikt mezi náboženstvími. To jsou ovšem velmi nehorázné spekulace, ve skutečnosti to bylo s velkou pravděpodobností tak, že pachatel, který nemohl dostihnout ty, kteří ho okradli, se mstil na zástupném cíli.

A co Omar Mateen, pachatel zatím nejhoršího individuálního útoku v USA? Byl to samozřejmě muslim, o tom žádná. Ale, hrála jeho víra či nevíra (mohl být jen laxním muslimem) nějakou roli v jeho vražedném běsnění? Možná jen nepatrnou.

Pan Ladislav Matuška vyvěsil včera článek Zločinec v Orlandu byl vrah a šílenec, nikoliv terorista a skoro všichni jsme se mu vysmáli. Ale ráno je moudřejší večera a já mám ten neblahý zvyk o věcech přemýšlet, což mi zde občas působí potíže.

Takže, po trošku přemýšlení přicházím s hypotézou, že v pachateli možná bublala chorobná nasranost a nenávist ke gayům. Tyto islám sice odsuzuje, ale ani katolická víra je obzvláště nepodporuje a nechválí jejich výstupy.

V průběhu posledních padesáti, či šedesáti letech se střelka kompasu vztahů společnosti k homosexuálním aktivitám otočila o 180°. Od trestnosti až po glorifikaci. A obojí je špatně.

  1. Trestnost homosexuálních aktivit byla špatná. Co je komu do toho, do dva dospělí lidé spolu dělají, pokud samozřejmě jeden z nich není kanibal a druhý se chce nechat sníst.
    To jsou samozřejmě extrémy, které se v praxi je velmi zřídkakdy vyskytují.
  2. Glorifikace homosexuality je ovšem stejně nesmyslná, jako její trestnost. Vždyť argumentovat tím, že to je jakási reakce na dřívější trestnost, neobstojí.
    Na těch alegorických vozech zcela určitě nekřepčí žádní osmdesátiletí a starší "kluci", ale hoši někde mezi 20 a 30 roky věku.

Prostě a jednoduše, tyto pochody Prague Pride (Mám jít snad do pochodu proto, že mám tři děti, ale hravě bych jich zvládl tři tisíce a více?) nejsou ničím jiným než příležitostí k exhibicím vyšinutých jedinců, kteří s rozkoší kroutí na veřejnosti prdelkami.

A k tomu je ještě třeba podotknout, že mnozí z těch exhibujících se vůbec nejsou homosexuálního zaměření, ale dobře vědí, že alegorické vozy, na kterých by předváděli kopulační pohyby se svými prsatými děvčaty, by na takovouto podporu vůbec neměly nárok. Spíš by byly zakázány.

Takže zpět k Orlandu. Mladého muže, muslima, nasralo, že viděl dva muže líbat se na veřejnosti. Tomu se vůbec nedivím, protože to by nasralo i mě. A on potom tu nahromaděnou agresi, tu svou rozhořčenou naštvanost prostě řešil střelbou.

Ono se ne nadarmo říká: Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu .....(až dá někdo na pivo).

Autor: Jiří Hermánek | úterý 14.6.2016 9:10 | karma článku: 26,03 | přečteno: 1132x