Jsem buď vyčerpaná nebo zafekalovaná popř. obojí najednou

Ne, nebojte se, nehodlám konvertovat k opačnému pohlaví. I když by mě dosela upřímně zajímalo, jaké procento lidí u nás zná rozdíl mezi vagínou a vulvou. Moc jich nebude, šacuji. A některé vtipy se do mužského rodu špatně lomí.

Takže, ty moje vtipy jsou spíš ze zemitého Kameňáku než z intelektuální, prorežimní lahůdky pro náročné diváky Marečku, soudruhů Smoljaka a Svěráka, z nichž jeden z nich má dokonce na řidičském kontu stále nějaké trestné body.

Takže, již jsme z oblasti nadpisu a perexu článku, takže lze pokračovat "na plnou hubu". Jedna vošklivá, druhá blbá a třetí taky učitelka. To říká Pepíček v Kameňáku a jeho maminka Jana Paulová ho za to kráká za uši.

Nebo také, jak se říkalo na Radiu Jerevan: Jaký je rozdíl mezi učitelkou a žumpou? Žádný, každá z nich je buď vyčerpaná nebo nasraná. A přesně tento pocit nasrání jsem měl, když jsem způsobil "bezeškodní" (alespoň na mém voze) dopravní nehodu.

Nevím, kam ten protijedoucí řidič dal voči, že jsme se těmi levými zrcátky zdrcli. Samozřejmě, solidní vůz BMW to přežil hladce. pouze s velkou ránou odletěl kryt zrcátka,  zatímco ten amatér, který se většímu autu neumí vyhnout, po mně chtěl pětikilo.

Vidíte, takoví jsou dnes lidi. Z toho ta moje nasranost. Ale zpět k těm učitelkám, které jsem naopak měl vždy velmi rád. Na ZDŠ si se mnou jedna povídala, že za ty svoje povídky nedostanu žádné doporučení na střední školu. Ale možná mě jen chtěla sbalit. Měla muže stále někde na stavbách.

A potom naše zlatá Evička. Naše třídní na průmyslovce. Všichni, kromě statistické 4% menšiny, jsme ji milovali a mě letos na podzim čekal závažný úkol navázat s ní znovu kontakt. Samozřejmě, v našem věku už těch učitelů naživu moc nemáme, ale podařilo se.

A naplněn uspokojením ze splněného úkolu jsem včera přivítal dvě paní profesorky, jednoho, pana profesora, který vzhledem připomínal spíš  studenta,  jednoho řidiče autobusu  a 36 studentek a studentů. Divím se, že utrácejí peníze za pokoj pro řidiče.

Když jsme jezdili do NDR, tak jedna kolegyně vždy s řidičem autobusu spala a tak zcela socialisticky racionálně šetřila firmě peníze ku prospěchu věci konala. Ale, když se vyloupli ti "Němci", všichni okolo 19 let, tak to tedy bylo německé dílo.

Velký Áda by v hrobě třikrát zarotoval, kdyby to viděl. Statistiku jsem si nedělal, nejsem ten šmírovací typ. ale nejméně 40% těch studentů "německého" gymnázia nebyli původem Němci, i když to měli v papírech.

Prostě a jednoduše. Pokud u nás žije někdo jako Ray Koranteng, vůbec nic proti němu, tak si stokrát můžeme namlouvat, že je Čechem, protože na to má papíry a česky mluví, ale hlavně to je vzácná výjimka.

Ale pokud by TV Nova měla 40% takto, opravdu skvělých, moderátorů, pak asi začneme přemýšlet, jestli to je ještě Česko nebo už Ghana či jiná africká země. Jinými slovy, co je jako jakési koření, či zpestření, při 40% je nátlakovou skupinou.

Takže, pozdrav Pánbůh. Psal jsem o tom včera a pokud někdo nepochopí příměr, že Titanic nabírá vodu do tolika "vodotěsných" komor, že se zákonitě musí pochopit, pak je ale opravdu škoda pro takové lidi psát. A je lepší jít na pivo.

Německý Titanic to má spočítané, i když my se toho nedožijeme. A co u nás? Na počest Václava Havla jeho nedožitých 80. narozenin jsem vymyslel tento Hermánkův absurdní řidičský teorém:

  • Čím lépe řídím, tím hůře jezdím a
  • Čím hůře řídím, tím lépe jezdím

Pro nechápavce vysvětlím: Býval jsem mladým, možná excelentním řidičem. Ovšem excelentním z pozice závodního jezdce. Tudíž maximalizovat rychlost, ale ne za cenu ohrožení ostatních. Ale samozřejmě, k jistému nepřímému ohrožení dojít mohlo a hlavně to odporovalo předpisům.

A ten opačný případ? Zestárl jsem. Moje skvělé reakce se staly reakcemi normálními a hlavně se držím při zdi. Žádné kousky typu Katovice - Praha za 4 hodiny včetně umytí vozu v Českém Těšíně už nepáchám a i když moje řidičské schopnosti ochably, jezdím asi bezpečněji.

Hezký den a netlučte mě moc. Půjdeme si s manželkou do sprchového koutu, umýt si záda.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jiří Hermánek | úterý 4.10.2016 10:40 | karma článku: 25,00 | přečteno: 1134x