- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Svaz,který byl v roce 2014 založen proti Hudečkovu ommezeni venkovní reklamy, zahájil frontální útok na primátora a za cíl si vzal Pražské stavební předpisy. Kritika, kterou si stavební předpisy a primátor opravdu zaslouží ale vypadá jinak. Ukazuje se, že stačí poškodit velký obchodní zájem, aby to stálo za drahou kampaň, která kombinuje skutečné výhrady se snúškou lží, polopravd a pomluv. U zasvěceného čtenáře se tak reklamní akce, která se chytá každého populistického předsudku, dokonale diskredituje.
Nikdy jsme jako občané nedostali jak na Magistrátu., tak v mediích dost prostoru k vyjádření kritiky a objasněnní našich postojů, ačkoli zájem o město se nás bytostně dotýká.
Masivní kampaň SPVR nemá nic společného se zájmem veřejným, jsou to jen velké „prachy“, které hájí zase jen zájmy peněz. Občanská společnost je naproti tomu marginalizována nedostatkem prostředků.
Co by tak asi mělo nepovedené reformy primátora nahradit? Snad návrat volného kšeftaření s městem jako zbožím? Takový jsme Magistrát a radnice znali. Jestli něco vítám, tak toto omezení reklamy,které dobře „zaháčkované“ lobby donutilo odkrýt karky a spustit tuhle panickou populistickou akci .
Jiří Gebert ing.arch. jako předseda O.s. Bubeneč sobě
Další články autora |