Empire strikes back

V sobotních DNES je celostránkový inzerát SPVR ( Svazu provozovatelů venkovní reklamy).

Svaz,který byl  v roce 2014 založen proti Hudečkovu ommezeni venkovní reklamy, zahájil frontální útok  na primátora a  za cíl si vzal Pražské  stavební předpisy.  Kritika, kterou si  stavební předpisy a primátor opravdu zaslouží ale vypadá jinak. Ukazuje se,  že stačí poškodit velký  obchodní zájem, aby to stálo za drahou kampaň, která kombinuje skutečné výhrady se  snúškou   lží,  polopravd a pomluv. U zasvěceného čtenáře se  tak reklamní  akce, která se chytá každého populistického   předsudku, dokonale diskredituje.

Nikdy jsme jako občané nedostali  jak na Magistrátu., tak v mediích dost prostoru k vyjádření  kritiky a objasněnní našich postojů, ačkoli zájem o město se nás bytostně dotýká.

Masivní kampaň SPVR  nemá nic společného se zájmem veřejným,  jsou to jen  velké  „prachy“, které hájí zase jen zájmy peněz. Občanská společnost je naproti tomu  marginalizována nedostatkem prostředků.

Co  by tak asi  mělo nepovedené reformy primátora nahradit?  Snad  návrat volného kšeftaření s městem jako zbožím?  Takový jsme Magistrát a radnice znali. Jestli něco vítám, tak toto omezení reklamy,které dobře „zaháčkované“ lobby donutilo odkrýt karky a spustit tuhle  panickou populistickou akci .

 Jiří Gebert ing.arch. jako předseda O.s. Bubeneč sobě

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jiří Gebert | neděle 21.9.2014 11:04 | karma článku: 5,69 | přečteno: 246x
  • Další články autora

Jiří Gebert

Holota jede

18.1.2018 v 11:50 | Karma: 7,30

Jiří Gebert

Kolaps pražské plánovací revoluce

15.10.2016 v 14:00 | Karma: 14,50

Jiří Gebert

Zákaz haremů v Čechách

12.11.2015 v 11:43 | Karma: 16,51

Jiří Gebert

Hustě na Smíchově

23.2.2015 v 16:14 | Karma: 12,13