Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

bofums

30. 4. 2012 13:27
Chtěl bych vidět, kam byste to dopracoval !

Podle Vašeho názoru škola pravděpodobně páchá násilí na dětech a učitel, který k něčemu své

svěřence nutí, je téměř zločinec ! Nemyslím si, že Vaše názory naleznou nějakou odezvu- snad jen

mezi těmi, kteří jsou " nezkaženo školními vědomostmi ". Vždyť ani ti největší " kubové "  se bez

jakýchsi základů neobejdou. POCHybuji, že by  bez  základních znalostí, poskytovaných školou ,

v současné společnosti obstáli- Vaše názory  mně připadají směšné!!

1 0
možnosti
HJ

hynjin

30. 4. 2012 13:58
Re: Chtěl bych vidět, kam byste to dopracoval !

Škola skutečně páchá tímto způsobem násilí. Nepropaguji negramotnost. Chce-li však být někdo negramotný, tak necítím pravomoc mu v tom bránit. Vy tvrdíte, že je vzdělání nutné, aby člověk obstál ve společnosti. V pořádku, vzdělávejte se. Fandím každému, kdo na sobě pracuje nebo dokonce v tomto směru pomáhá druhým. Bez svobodného školství však nemáte nikdy šanci nalézt optimální obsah učiva a už vůbec ne optimální způsoby dosažení požadovaných výsledků - o ostatních neefektivitách nemluvě.

Opět doporučuji přidanou literaturu. Pokud Vám stále připadá, že mluvím nesmysly, tak jsem rád, že jsem Vás alespoň pobavil. :-)

0 0
možnosti
K

Kru.El

30. 4. 2012 12:10
Svobodou k nesvobodě?

U nás ale existuje domácí vzdělávání i soukromé školy, takže není vyloženě nutné dávat děti do státních škol.

Nebo vy tou svobodou myslíte umožnit lidem mít dítě úplně bez vzdělání? To by jste jim tedy dal velmi danajský dar. Díky této svobodě by je sice stát do ničeho nenutil, ale od společnosti by v pozdějším životě schytali mnohem větší rány a životní omezení.

0 0
možnosti
DP

Daniel P.

30. 4. 2012 10:09
východisko

Myslím že existují různé paralení systémy školní výchovy, zkuste třeba tohle. Komenský a jeho škola hrou se tady moc nenosí, a pokud vím, ani jinde ve světě.

0 0
možnosti
PH

petrph

30. 4. 2012 9:14
když nahradíme pojem přísnost, pojmem autorita

Dostaneme to co už by děti měly při vstupu do školy zvládat, tedy uznávat autoritu,příkazy toho kdo má vedoucí roli ve skupině, tedy v tomto případě učitele ve třídě. To už se měly naučit ve školce kde měly uznávat paní učitelky (nebo tety, či jak se jim říká), v rodině kde měly uznávat autoritu rodičů, dědečka babičky..na ulici kde je "pan strážník " a podobně..Tohle jsou základní sociologické pojmy, na kterých společnost stojí...

Napadá mne určité, snad trochu efektivní řešení.Při zápisu do 1.třídy se děti zkoušejí z toho jestli vědí jak se jmenují,jestli umí básničku a podobné "znalostní " schopnosti,kteréžto je ale škola schopna doučit za týden,pokud chybí. Ale menší zkouška v uznávání autorit ("teď budeš půl hodiny dělat co ti panu učitel bude říkat")...a když to dítě nezvládne, tak "přij-´dte za rok "..

2 0
možnosti
HJ

hynjin

30. 4. 2012 9:52
Re: když nahradíme pojem přísnost, pojmem autorita

Zajímavý názor.. Nicméně můj příspěvek požaduje svobodné školství. Snažím se říct, že neexistují objektivní kritéria, jak má vypadat ideální škola, přestože máme nejspíš každý nějakou představu. Věřím, že nemusí být pouze jeden typ školy. Na svobodné trhu by mohl každý realizovat svoji představu. Každý typ školy by byl úspěšný podle zájmu - který odráží reálné hodnoty školou poskytované. Proč by nemohl působit konkurenční boj mezi například autoritativní a více volnou školou?

1 0
možnosti
A

akki

30. 4. 2012 9:11
Karma,

ale smutná.:-(R^

0 0
možnosti
C

certik_bertik

30. 4. 2012 8:34
hmm

ono to lepší nikdy nebylo

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 876x
Učitel hudebních nástrojů...
Absolvent VŠE

Seznam rubrik