Děkujeme za pochopení.
J14o56s63e93f 53H94a50v53l24e97n23a
dostal sem nedávno super nápad , dát všechny domy v povodňové zóně na pilíře , teda ty starý sou už jasný ale nový , dát na betonový pilíře tak 1,50 - 2 metry vysoký a hotovo , stejně sou ti lidi blbý že si stavěj kde už byly záplavy
Š34t61ě18p59á70n 12B92i46c48e61r48a
Vlivy působící na počasí jsou tak strašně složité, že nelze je zjednodušit na konstatování, že ve Skandinávii je tepleji než ve Španělsku. Od října se propadla islandská TN nad V.B. a do jejího prostoru se vysunul hřeben arktické TV. Z TN se oodělovaly samostatné víry cestující přes Středozemí a Dolomity k severovýchodu a přinášející srážky i k nám. Teď jde další. Toto uspořádání brání vysunutí azorské tlakové výše nad střední Evropu, eventuelně i kontinentální TV k západu. Tudíž jsme pod permanentním vlivem TN a podle toho i vypadá počasí. Proč tomu tak je? Možná je chladnější Golfský proud, nebo je odkloněn k jihu tající sladkou vodou z arktických ledovců ???????
M35i76c62h22a14l 25S21e60d17m85í55k
Ve včerejších LN o tom píše Václav Cílek. Za extrémy počasí v posledních letech podle něj může arktická oscilace, která je nyní v opačné fázi než byla v letech 1930 -1999. Umožňuje to výrazné vpády teplého vzduchu na sever a arktického vzduchu na jih. Tryskové proudění bylo nyní vytlačeno studeným vzduchem na jih až k severní Africe a to bylo příčinou tornád v Oklahomě a povodní u nás.
Dlouhotrvající kondenzační čáry za letadly vznikají, pokud je okolní vzduch nasycen vodní parou. Vodní pára ze spalin se už nemůže rozpustit. Psal jsem to do diskuze pod Vašimi články nejednou, ale jak vidět, je to marný...
Určitý zastiňující efekt od letecké dopravy samozřejmě existuje, po zákazu letecké dopravy nad USA v září 2001 údajně stoupla teplota asi o 0.5°C.
J21a44n 50R60ů92ž44i27č64k32a
Všechno jste vykecal...Aštar Šeran nebude rád.
- Počet článků 98
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1860x