Perplexus - to co procvíčí 3D

Málo hlavolamů vyžaduje reálnou 3D představivost a navíc ještě součinnost obou rukou. PERPLEXUS umí oboje.

 

Historie

K

oncept hlavolamu PERPLEXUS byl vytvořen učitelem prostorového designu Michaelem McGinnisem v pozdních 70. letech minulého století jako umělecký projekt. Michael si představoval, že tento projekt by mohl být hračkou. Neměl však ani tušení, že této vizi bude trvat desetiletí než se dostane na trh hraček.

Po téměř 20 let, se Michael setkal s vynálezci ze společnosti KID Group, jedné z předních inovačních firem v odvětví hraček. Spolu vypracovali návrh, který by byl vhodný pro spotřebitele. Po dokončení byli konečně připraveni a první verze hlavolamu byla prodávána pod názvem Superplexus.

 

Přes mnoho zvratů a obratů v odvětví hraček se Superplexus zamotal do změn - a nakonec byl jako projekt opuštěn v takovém stavu v jakém byl započat. Ale to není konec příběhu ...

V roce 2008 skupina nadšenců kontaktovala sopolečnost KID Group s požadavkem licencovat havolam Superplexus. Vznikla tak společnost Busy Life, LLC, která  získala práva pro Superplexus a přinesla na svět PERPLEXUS v jeho současné podobě.

V roce 2009 na veletrhu hraček v New Yorku, Busy Life, LLC vytvořil distribuční partnerství s kanadskou společností ta okamžitě propadla okouzlení hlavolamu Perplexus a nyní jej distribuuje po celém světě. Reakce obchodníků a spotřebytelů byla úžasná. Busy Life, KID Group a Michael McGinnis nyní úzce spolupracují na vývoji inovativních produktů, které jsou k dispozici a určitě mají něco dalšího v záloze.

 

Superplexus VORTEX II:

 

 

 

 

 

 

 

Nyní nejprodávanější je PERPLEXUS ORIGINAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Další video například:

http://www.youtube.com/watch?v=2HLa2sGoU6c&feature=share&list=UUHexT5iwis2QApvpL_yFxeQ

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Jaroslav Flejberk | pondělí 28.1.2013 14:36 | karma článku: 5,54 | přečteno: 323x