- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Maršrutky, také kouzelné v Dněpru a cena 5 hřiven (4,5 Kč) od konečné na konečnou. Nepostřehl jsem v jakém stavu tam mají silnice. V Ukrajině je sjízdná jen jedna mezinárodní trasa a to Dněpr, Charkov, Kiev, Lvov. Ostatní trasy autu a životu nebezpečné.
Kvalitu silnic částečně řeším v odstavci pod fotkou smogu a ještě se k tomu budu vracet později. Páteřní silnice (např. z Almaty směr Čína) jsou vyasfaltované pravděpodobně všechny. Mimo ně lze narazit prakticky na cokoli, včetně korugací neboli rolet. Z mé zkušenosti bych řek, že pokud nepřijdou deště, dá se podle mě většina značených cest projet i osobákem. Pokud ale někde doporučují 4x4, je potřeba to brát vážně a vzít rovnou off-roada. S Ukrajinou to nemůžu přímo srovnat, ale z toho, co jsem slyšel bych usuzoval, že Kazachstán je na tom lépe. Řekl bych, že téměř ve všem.