Děkujeme za pochopení.
M71a42r68c40e14l 29M52a95t97u92š54á55k
Maršrutky, také kouzelné v Dněpru a cena 5 hřiven (4,5 Kč) od konečné na konečnou. Nepostřehl jsem v jakém stavu tam mají silnice. V Ukrajině je sjízdná jen jedna mezinárodní trasa a to Dněpr, Charkov, Kiev, Lvov. Ostatní trasy autu a životu nebezpečné.
J33a32n 45V15a93v20e11r64k61a
Kvalitu silnic částečně řeším v odstavci pod fotkou smogu a ještě se k tomu budu vracet později. Páteřní silnice (např. z Almaty směr Čína) jsou vyasfaltované pravděpodobně všechny. Mimo ně lze narazit prakticky na cokoli, včetně korugací neboli rolet. Z mé zkušenosti bych řek, že pokud nepřijdou deště, dá se podle mě většina značených cest projet i osobákem. Pokud ale někde doporučují 4x4, je potřeba to brát vážně a vzít rovnou off-roada. S Ukrajinou to nemůžu přímo srovnat, ale z toho, co jsem slyšel bych usuzoval, že Kazachstán je na tom lépe. Řekl bych, že téměř ve všem.
- Počet článků 141
- Celková karma 13,96
- Průměrná čtenost 656x
Vystudoval jsem Fyzikální inženýrství a nanotechnologie a později i Učitelství fyziky a matematiky pro střední školy. To se naopak projevuje v obsahové strnáce, zvláště tam kde jsem tématicky blízko astronomie.
Vždy jsem rád cestoval. Neprve prstem po mapě, později na vlastní pěst. První větší sólo cestou byl Kazachstán. A tam jsem začal psát cestovatelské blogy. Dnes píši hlavně o místech, o nichž není snadné získavat informace, nebo se tam najezdí v době, kdy cestuju já.
Dříve jsem byl více shromažďovatelem dat a mé blogy připomínaly turistické průvodce, dnes už píši spíše cestopisy.
Jsem subjektivní a mám své favority. Ale i o tom to je. Hlavní je nebýt předpojatý, protože svět je barevný a o překvapení není nouze.