- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Technická poznámka: regulování rychlosti se NEuskutečňovalo vyřazováním oporů při vstupu do transformátoru, ale přepínáním odboček primárního vinutí. Podstatou regulace nebyla změna ohmického odporu, ale změna počtu závitů. Tím se měmil transformační poměr, to způsobilo změnu napětí na sekundárním vinutí a tím i na motorech.
Ale jinak chválím krásné obrázky
Laminátky byly nejkrásnější lokomotivy všech dob! To byla vůbec doba krásných věcí - tramvaj T3, autobus ŠL/ŠL 11, vysílač na Ještědu, souprava metra R1, Tatra 813, Škoda 110 R, letadlo L 410 Turbolet, nemluvě o české nábytkářské škole... Ty věci měly duši, to se dnes moc nevidí. A vlastně ani tenkrát ne, je se to tak sešlo :-)
tak o české nábytkářské škole mám nejméně informací - jinak nábytek šedesátých let je mi velmi sympatický - ale třeba i mince - i jiný design