Děkujeme za pochopení.
S80t37a93n62i28s31l79a96v 12J73e44l25e15n
Technická poznámka: regulování rychlosti se NEuskutečňovalo vyřazováním oporů při vstupu do transformátoru, ale přepínáním odboček primárního vinutí. Podstatou regulace nebyla změna ohmického odporu, ale změna počtu závitů. Tím se měmil transformační poměr, to způsobilo změnu napětí na sekundárním vinutí a tím i na motorech.
S64t96a67n31i82s34l32a66v 56J91e78l35e72n
Ale jinak chválím krásné obrázky
L86u77m47í71r 20V46i67t17h36a
Laminátky byly nejkrásnější lokomotivy všech dob! To byla vůbec doba krásných věcí - tramvaj T3, autobus ŠL/ŠL 11, vysílač na Ještědu, souprava metra R1, Tatra 813, Škoda 110 R, letadlo L 410 Turbolet, nemluvě o české nábytkářské škole... Ty věci měly duši, to se dnes moc nevidí. A vlastně ani tenkrát ne, je se to tak sešlo :-)
J85a49n 22T49o74m58á98š47e12k
tak o české nábytkářské škole mám nejméně informací - jinak nábytek šedesátých let je mi velmi sympatický - ale třeba i mince - i jiný design
- Počet článků 192
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1043x