Mezi rozumem a instinktem - klerikálové na pedagogických fakultách

V dané době jsem nucen se zabývat pedagogikou, potažmo výchovou. Neustále narážím na naprosté nepochopení role nevědomí, instinktu a prožívání emocí. Nikdo z těchto nedovzdělaných PhD. na psycho a pedofakultách nepochopil ani nezastupitelnou roli instinktu v životě, ani nutnost očisty instinktu /např. traumaterapii, EMDR/ pro správné fungování rozumové složky osobnosti.

kliknutím na podtržené texty se dostanete k odkazům a odpovídajícím článkům na blogu i na netu

Nikdo z těchto scholastiků Grygaro-Makarenkovské scholastiky se nepozastaví ani nad růstem nejrůznějších dys-lexií, ADHD, ani nad naprostým debaklem "vzdělávání" Romů - /namísto edukace/.

Když se před nimi řekne, že jeden z hlavních cílů výchovy je instinktivní správné jednání, tak buďto rostou vzteky či odporem  anebo neví o co jde.

Byl jsem na taneční zábavě na Slovensku a uvolněně seděl vedle partnerky. Přišel někdo ze sálu a neurvale se dožadoval tance. Podíval jsem se na partnerku a ta mi kývnutím naznačila že o to nestojí. Stoupl jsem si a rázným slovem jej odkázal do patřičných mezí.

Vypadal, že se stáhne, tak jsem si sedal - abych neakceleroval konflikt.

Vtom na mě zaútočil. Věděl jsem jen, že jsem z té židle vystartoval proti němu. Odletěl dva metry ode mě a já měl krvácející ranku na obličeji. Otázka zlomku sekundy.

Vůbec jsem nevěděl, co proběhlo. Až posléze jsem si druhý den zrekonstruoval, že jsem použil základní kryt.Prudkost jeho útoku mi přirazila špičky mých rukou na obličej a já se rýpl vlastním nehtem. Pak jsem použil úder dlaněmi na hrudník..... rekonstrukcí, toho co se vlastně stalo, jsem strávil několik hodin.

To je role instinktu v sebeobraně. Kdo z vás šašků si tohle troufne zpochybnit. Ještě si troufáte Romane?

Je ale nutno říci, že k takovému očištění instinktů rozhodně nestačí jen trénink bojových umění. Šaolinský čchikung a taiji má k dispozici prastarou traumaterapii - samočištění.

Tato traumaterapie umožní jednak naprostou relaksaci i v krizových situacích a poté volný  nerušený proud jak čchi, tak toku neuronů.

Moderní psychologie, má k dispozici několik možností traumaterapie. Nejpřímějši je asi EMDR - oční pohyby. V ČR je tuším celých 10 terapeutů a polovinu mají ozbrojené složky. Dále je možná traumaterapie za pomoci fyziologie, ale ta klade větší nároky na terapeuta.

O tom se studenti magisterského studia psychologie na českých vysokých školách dozví jen okrajově, jako o nějakých teoriích.

 Co vy na to páni rektoři - abolventi českých psychologických fakult nesplňují dovednosti požadované kvalifikačník katalogem profesí pro klinického psychologa! Viz:

http://janryznar.blog.idnes.cz/c/224591/Klinicti-psychologove-i-Halik-volavky-farmaceutickeho-prumyslu.html

Jaký je vztah mezi očištěným instinktem a rozumem, potažmo intelektem?

Poučen budhistickou psychologií a teorií bojových umění jsem jednu dobu používal mantru:

 "Pane Bože, vem si kdykoli můj rozum a dej mi čistý instinkt. Očištěný rozum přijde vzápětí."

Rudo-klerikální šaškové na pedagogicko-psychologických fakultáf si teď asi klepou na čelo - pokud vůbec dočetli až sem.Ale vážení nevzdělaní debílci s universitními tituly - ona je to úplně obyčejná NEUROLOGIE, která je minimálně v německu popsána!

Traumata a instinkty jsou totiž uložena v tzv. ještěřím mozku. To je mícha a na ni nejbĺíže navazující část mozku. Anatomii neznám a tak si nepamatuji názvy. Ale teprve na tento základní systém navazují další části mozku!  ....  je to jasné?

Jelich debilitis v čelech těchto fakult, už je vašim nedovzdělaným scholastickým palicím jasno,

 proč je traumaterapie, nebo jakákoli  jiná očista instinktů základem správného fungování racia?!

Nebo se necháte Grygary, Halíky a všemi ostatními přívrženci dogmatiky natlačit zpět do středověku? Necháte se strhnout jejich deviantním /neschopným intergrace prožitku a emocí/ žvatláním o nízkých hříšných pudech a instinktech?

Pro tyto dementní scholastické papoušky mám citát z bible Gen 1 :

27Bůh stvořil člověka, aby byl jeho obrazem, stvořil ho, aby byl obrazem Božím, jako muže a ženu je stvořil.
28A Bůh jim požehnal a řekl jim: „Ploďte a množte se a naplňte zemi. Podmaňte ji a panujte nad mořskými rybami, nad nebeským ptactvem, nade vším živým, co se na zemi hýbe.“

 29Bůh také řekl: „Hle, dal jsem vám na celé zemi každou bylinu nesoucí semena i každý strom, na němž rostou plody se semeny. To budete mít za pokrm.

30Veškeré zemské zvěři i všemu nebeskému ptactvu a všemu, co se plazí po zemi, v čem je živá duše, dal jsem za pokrm veškerou zelenou bylinu.“ A stalo se tak.

31 Bůh viděl, že všechno, co učinil, je velmi dobré. Byl večer a bylo jitro, den šestý.

 

Jakým právem tedy vy PRZNITELÉ VÝCHOVY mluvíte o nízkých pudech a podřadnosti instinktu?

 

Sami nevíte která bije vážení  - tak se alespoň zeptejte speciálních pedagogů jak vám ty vaše

nesmysly v praxi fungují!

 

Podobné téma:  Bludný balvan pro Halíka a Grygara č.1 - za papežskou neomylnost

                         Odborné knihy Tomáše Halíka nejsou vědecké, rozhodla komise 11.11.2013

                          Duše kontra psyché - kdo ovládá naše školství?

                          Za co platíme ministra školství a jeho zaměstnance? x pí.Teplá

                          Krize západní psychiatrie aneb totální rozklad společnosti?

                          Já a můj bratr - psychopat v rodině?

                          Kliničtí psychologové i Halík - volavky farmaceutického průmyslu

                          Jelich debilitis v čele pedagogických fakult a pedagogický výzkum

 

 

Ústí nad Labem, 14.11.2011

 

Jan Rýznar

Autor: Jan Rýznar | pondělí 14.11.2011 16:13 | karma článku: 14,83 | přečteno: 1674x