- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo uletí, vyhraje!Czech Guevara
Předpokládám že to bude jedna z níže popsaných možností
zapůjčil jsem si to zde: Dakotové praví Celá věc je ovšem tak fousatá že se snad nebudou zlobit
Rozdíly mezi primitivním myšlením předků a dnešním způsobem uvažování expertů ovlivněným moderními náhledy na ekonomiku lze stěží porovnat lépe, než pomocí strategie mrtvého koně. Když „chcípne kůň“ v profesionálním životě, často zapomínáme na K.I.S.S. a prosazujeme naprosto nelogické postupy:
- obstaráme si větší bič
- vyměníme jezdce
- říkáme: „Vždyť ten kůň vždycky jezdil...“
- založíme pracovní skupinu pro analýzu koně
- navštívíme jiná místa, abychom se podívali, jak se tam jezdí na mrtvých koních
- zvýšíme standard kvality pro jízdu na mrtvém koni
- vytvoříme „údernou skupinu“ pro oživení mrtvého koně
- založíme výcvikový kurs, abychom se naučili lépe jezdit na mrtvých koních
- vypracujeme srovnávací přehledy různě mrtvých koní
- upravíme kritéria, podle kterých se určuje, zda je kůň mrtvý
- zaplatíme externí specialisty, aby jezdili na mrtvém koni
- zapřáhneme několik mrtvých koní k sobě, aby se jim společně lépe táhlo
- prohlásíme, že žádný kůň nemůže být natolik mrtvý, aby se na něm ještě nedalo jezdit
- uvolníme dodatečné prostředky na zvýšení výkonu mrtvého koně
- vypracujeme studii, abychom zjistili, zda pro tento problém existují levnější poradci
- zakoupíme něco, po čem bude mrtvý kůň běžet rychleji
- rozjedeme reklamní kampaň, že náš kůň je mrtvý „lépe, rychleji a levněji“
- založíme kroužek kvality (centrum excelence), abychom našli uplatnění pro mrtvé koně
- přepracujeme výkonové parametry pro koně
- zřídíme nákladové středisko pro mrtvé koně
- nasedneme na svého starého slabého osla a zamaskujeme ho mrtvým koněm
- nařídíme přesčasy a nosíme mrtvého koně sami
- restrukturalizujeme stáj
- zdvojnásobíme příděly krmení
- prohlásíme, že mrtvý kůň byl už od samého počátku naším cílem
- povýšíme jezdce
- budeme zapírat, že jsme kdy nějakého koně vůbec měli, a sedneme si a budeme čekat,
…. až se kůň sám zvedne...
Velice napříjemná věc ovšem toto: Umírající kobyla pořádně kope, a ta 12hvědná mrcha bude chcípat hoodně dlouho..
Proč jsem to vlastně psal? Neunikl mi článek Amerika nebude platit dluhy EU o emisních povolenkách. Amerika nebude platit, Čina hrozí zabavováním letadel, a Indie přestane dodávat konopí a hašiš! Zaplatí to ty Aerolinky které nemají tak chytré vlády jako tři výše zmíněné země.... A z čeho to aerolinky zaplatí? Přece z kapesného které nám milovaná EU nechá když nás oholí svými daněmi..... Doporučuji proto létat s China airlines, India airlines, a America airlines. Až aerolinky evropských zemí zjistí jak se věci mají, předpokládám, že změní svá hnízdiště tak, aby se další krvelačné dani soudruhů z Bruselu vyhnuly.
Čekají nás samá pozitiva a sociální jistoty! Sbalte kufry a hurá do EUMIGRACE!
Další články autora |
Úvoz, Brno - Staré Brno
4 997 000 Kč