Jízda EU na mrtvém koni.

Dakotové říkají : "Když zjistíš, že jedeš na mrtvém koni, sesedni." Bude zajímavé sledovat jak se bude chovat EU ve stejné situaci...

Kdo uletí, vyhraje!Czech Guevara

Předpokládám že to bude jedna z níže popsaných možností

zapůjčil jsem si to zde: Dakotové praví Celá věc je ovšem tak fousatá že se snad nebudou zlobit

Rozdíly mezi primitivním myšlením předků a dnešním způsobem uvažování expertů ovlivněným moderními náhledy na ekonomiku lze stěží porovnat lépe, než pomocí strategie mrtvého koně. Když „chcípne kůň“ v profesionálním životě, často zapomínáme na K.I.S.S. a prosazujeme naprosto nelogické postupy:
- obstaráme si větší bič
- vyměníme jezdce
- říkáme: „Vždyť ten kůň vždycky jezdil...“
- založíme pracovní skupinu pro analýzu koně
- navštívíme jiná místa, abychom se podívali, jak se tam jezdí na mrtvých koních
- zvýšíme standard kvality pro jízdu na mrtvém koni
- vytvoříme „údernou skupinu“ pro oživení mrtvého koně
- založíme výcvikový kurs, abychom se naučili lépe jezdit na mrtvých koních
- vypracujeme srovnávací přehledy různě mrtvých koní
- upravíme kritéria, podle kterých se určuje, zda je kůň mrtvý
- zaplatíme externí specialisty, aby jezdili na mrtvém koni
- zapřáhneme několik mrtvých koní k sobě, aby se jim společně lépe táhlo
- prohlásíme, že žádný kůň nemůže být natolik mrtvý, aby se na něm ještě nedalo jezdit
- uvolníme dodatečné prostředky na zvýšení výkonu mrtvého koně
- vypracujeme studii, abychom zjistili, zda pro tento problém existují levnější poradci
- zakoupíme něco, po čem bude mrtvý kůň běžet rychleji
- rozjedeme reklamní kampaň, že náš kůň je mrtvý „lépe, rychleji a levněji“
- založíme kroužek kvality (centrum excelence), abychom našli uplatnění pro mrtvé koně
- přepracujeme výkonové parametry pro koně
- zřídíme nákladové středisko pro mrtvé koně
- nasedneme na svého starého slabého osla a zamaskujeme ho mrtvým koněm
- nařídíme přesčasy a nosíme mrtvého koně sami
- restrukturalizujeme stáj
- zdvojnásobíme příděly krmení
- prohlásíme, že mrtvý kůň byl už od samého počátku naším cílem
- povýšíme jezdce
- budeme zapírat, že jsme kdy nějakého koně vůbec měli, a sedneme si a budeme čekat,
…. až se kůň sám zvedne...

 

Velice napříjemná věc ovšem toto: Umírající kobyla pořádně kope, a ta 12hvědná mrcha bude chcípat hoodně dlouho..

 

Proč jsem to vlastně psal? Neunikl mi článek Amerika nebude platit dluhy EU o emisních povolenkách. Amerika nebude platit, Čina hrozí zabavováním letadel, a Indie přestane dodávat konopí a hašiš! Zaplatí to ty Aerolinky které nemají tak chytré vlády jako tři výše zmíněné země.... A z čeho to aerolinky zaplatí? Přece z kapesného které nám milovaná EU nechá když nás oholí svými daněmi.....  Doporučuji proto létat s China airlines, India airlines, a America airlines. Až aerolinky evropských zemí zjistí jak se věci mají, předpokládám, že změní svá hnízdiště tak, aby se další krvelačné dani soudruhů z Bruselu vyhnuly.

 

Čekají nás samá pozitiva a sociální jistoty! Sbalte kufry a hurá do EUMIGRACE!

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Lukáš Janouš | neděle 23.9.2012 21:00 | karma článku: 27,78 | přečteno: 1760x
  • Další články autora

Lukáš Janouš

Stojím za Andrejem Babišem

10.6.2019 v 12:00 | Karma: 28,53

Lukáš Janouš

Letenka pro Miloše

7.4.2015 v 14:00 | Karma: 19,78

Lukáš Janouš

Nikdo

4.4.2015 v 20:02 | Karma: 17,91

Lukáš Janouš

Ten nás zase vypek!

19.3.2015 v 14:00 | Karma: 7,11