Děkujeme za pochopení.
J55a24n 88R68á29ž
Již označení "mikrobus" či "minibus" u vozidel s možností vozit do osmi cestujících bez limitu váhy , je zavádějící. Vždyť mnohé osobní vozy např Kodiaq, či Santa Fé mohou mít sedadla pro 7-8 dospělých pasažérů + děti do 12ti let. A bylo by absurdní nepovažovat je za vozidla v kategorii "osobní", která mohou řídit držitelé ŘP sk. " B"
Myslím si, že výtka ES se týká jen ŘP skupiny C1, kde je u nás dovoleno osobě už od 18let(!) řídit vozidlo nad 3,5t přepravující do osmi osob, neb podle Směrnice EP a Rady EU, platí skupina "C" jen pro nákladní dopravu.
J47i75ř88í 50H71e47r16m61á31n36e47k
Já jsem laik s řidičákem z roku 1969. Ale, není logické, abych, když třeba vezu 16 osob měl řidičák na autobus?
BtW já autoškolu dělal v Německu. Řidičák jsme odevzdal při zkouškách zde a v roce 1989 jsem si ho nechal obnovit. A kdybych měl v Německu trvalý pobyt, tak mohu řídit vozidla až do 7,5 tun hmotnosti (praxe).
V92o72k50o59u59n 40V79l78a36d81i22m17i30r
Ale v zadnem pripade byste nesmel prepravovat osoby.
J73a75r66o72s26l30a23v 90H31e65j56n14a
"Nebo, co vlastně po nás zase Evropská unie chce?"
No přece abychom byli hodní a poslušní, bez ohledu na zdravý rozum.
J19a43n 80K61r45á20l97í55k
Souhlas, od té doby, co nás ovládla Evropská unie, se z našich zákonů, ale i životů vytrácí logika a zdravý rozum. Nejvíce je to vidět právě na silnicích, kde regulace dosáhla takového stupně, že už nikdo nechce pracovat jako profesionální řidič. Všechno je automaticky hlídáno, měřeno a kontrolováno - rychlosti, přestávky, hmotnosti vozidla atd. A proti tomu stojí řidič, který je stále jen člověk, ne stroj. Je to nerovný souboj člověka s automatickými systémy.
- Počet článků 218
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2345x