Diskuse
Praha jen pro pěší
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J25a31r95o81s57l68a97v 53M21a68k63o94v12e39c
Možná jde jen o reakci na trend o kterým se příliš nemluví. Přicházejicí nařízená "elektromobilita" není jen o změněné pohonu ale zároveň jde i kompletní změnu současné představy o vlastnictví aut. Lidová mobilita kterou kdysi nastartoval Henry Ford a Volkswagen s auty "pro každého" tímto končí. Auta budou vzácná a drahá a nakonec jich bude na silnicich jezdit jen zlomek ve srovnání s tím na co jsme zvyklí dnes. Dominovat bude MHD a sdílená auta ve stylu autopůjčovny. A tak nová parkovací místa nebudou již potřeba. A pokud ano musela by být stejně vybavena nabíječkou a to bude výsada jen nejdražších sídel... Průměrný obyvatel Prahy bydlící v širším centru (na) auto mít nebude.

P43a51v48e44l 26D35v73o33ř53á19k
Tím pádem padne automobilový průmysl. Umíte aspoň jezdit koňmo?
J75a14n 39S49p40u88r94e63k
Zde nejde o logiku, nýbrž o ideologii, kdy ve vedení města je politické uskupení, které je proti autům z principu, berou jej jako bezohlednost jedince vůči okolí a hodlají svůj světonázor společnosti touto formou vnucovat.

P73a79v10e53l 94D37v40o91ř30á12k
Pokud si pamatuji, tak novém stavebním zákonu je nějak zakotvena povinnost u všech novostaveb počítat s místem na parkování. Třeba v podzemí.
J38i25ř38í 65K38u83b32í32č39e61k
1. Experiment není něco, co v mnoha evropských městech už dlouho velmi úspěšně funguje. Tak třeba v slovinské Lublani už řadu let, abysme se nepohybovali jen na tom "Západě"[1].
2. Snížení neznamená, že město bude jenom a pouze pro pěší, znamená to jen posun ve prospěch pěších. Možná, než nějaké české slovo použijete, byste si měl zjistit, co vlastně znamená.
[1]
- Počet článků 160
- Celková karma 20,71
- Průměrná čtenost 742x