Diskuse
Praha jen pro pěší
Děkujeme za pochopení.
J77a95r54o36s84l63a76v 15M78a55k71o18v15e19c
Možná jde jen o reakci na trend o kterým se příliš nemluví. Přicházejicí nařízená "elektromobilita" není jen o změněné pohonu ale zároveň jde i kompletní změnu současné představy o vlastnictví aut. Lidová mobilita kterou kdysi nastartoval Henry Ford a Volkswagen s auty "pro každého" tímto končí. Auta budou vzácná a drahá a nakonec jich bude na silnicich jezdit jen zlomek ve srovnání s tím na co jsme zvyklí dnes. Dominovat bude MHD a sdílená auta ve stylu autopůjčovny. A tak nová parkovací místa nebudou již potřeba. A pokud ano musela by být stejně vybavena nabíječkou a to bude výsada jen nejdražších sídel... Průměrný obyvatel Prahy bydlící v širším centru (na) auto mít nebude.
P28a67v10e71l 98D72v54o75ř83á46k
Tím pádem padne automobilový průmysl. Umíte aspoň jezdit koňmo?
J96a72n 23S66p76u65r17e44k
Zde nejde o logiku, nýbrž o ideologii, kdy ve vedení města je politické uskupení, které je proti autům z principu, berou jej jako bezohlednost jedince vůči okolí a hodlají svůj světonázor společnosti touto formou vnucovat.
P39a35v59e70l 53D78v56o18ř60á41k
Pokud si pamatuji, tak novém stavebním zákonu je nějak zakotvena povinnost u všech novostaveb počítat s místem na parkování. Třeba v podzemí.
J91i65ř38í 58K37u58b49í15č94e22k
1. Experiment není něco, co v mnoha evropských městech už dlouho velmi úspěšně funguje. Tak třeba v slovinské Lublani už řadu let, abysme se nepohybovali jen na tom "Západě"[1].
2. Snížení neznamená, že město bude jenom a pouze pro pěší, znamená to jen posun ve prospěch pěších. Možná, než nějaké české slovo použijete, byste si měl zjistit, co vlastně znamená.
[1]
- Počet článků 150
- Celková karma 19,68
- Průměrná čtenost 752x