- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
poplatek za televizi? v dnešní době? ...
televize, ať už ČT, Nova nebo kdejaký Óčko a tyhlety, existují pouze díky nám, divákům, a díky reklamě. a teď popořádku.
reklama je, domnívám se, drtivá většina příjmů jakékoliv televize. firmy se perou o to, aby jejich párvteřinovej spot běžel v osm večer na Nově během komerční přestávky, a neváhají za takovou reklamu utratit miliony. ano, miliony. tohle ale funguje pouze v případě, že má televize sledovanost. když jí sledují diváci. když je sledovanost, je reklama a je zisk. a je zisk nejen na straně zadavatele reklamy, kterému se investice do reklamy vrací v podobě spotřebitele, zákazníka nebo klienta, ale hlavně na straně televize, která si za reklamu nechává velmi pěkně platit.
suma sumárum televize a zadavatel reklamy profitují, zatímco divák si, po koupi televize třeba za 20 000, musí ještě zaplatit poplatek, aby se na televizi vůbec směl dívat. divák tedy vydělává peníze televizi a zadavateli reklamy, a ještě platí za to, aby tak mohl činit. pěkný systém, ne?
asi by bylo logičtější, kdyby mi televize platila za to, že se na ni dívám, a že jí vydělávám peníze. jenže já se na televizi dívat nemusím. já se na ní dívat pouze chci. a v tom je potíž.
otázka zní - chci se na ní přesto dívat? ...
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!