Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Staré "bedny" byly tenkrát můj mladý život. V osmnácti jsem v nich dělal průvodčího, už jako zaměstnanec DP. Tenkrát ale mohli dělat řidiče tramvají jenom starší nad 21 let. A i ti napřed museli jezdit pouze se starými dvounápravovými "bednami", a až po určité době mohli přejít na "žehličky" T1 nebo T2, samozřejmě napřed jenom se sólo vozy. A po další době se přešlo na "dvojčata". Dneska přijde namachrovaný frajer, a z fleku řídí pětadvacetimetrovou tramvaj bez jakékoliv praxe v dopravě. Řidič tramvaje teď nemusí mít ani řidičák na auto (nebo se pletu?) 8-o

0 0
možnosti
PB

Jezdil jsem ještě tramvajkou s Hrušova do Bohumína,jezdila tam taková babička tramvaj s počátku minulého století,dřevěná sedadla,v zimě tam táhlo,tramvaják u řízení stál ,a měl na sobě aspon 5 kg dlouhý huberták a beranici,aby v zimě nezmrzl.Dneska je poslední vystavena v technickém muzeu v Brně-http://www.zkracovatko.cz/T14EYy

1 0
možnosti
Foto

Fajne. Všema tramvajkama sem jel. Už by tež mohli zrobit cosik noveho ;-)R^

2 0
možnosti
LJ

Většinu těch vozů pamatuji. Zobrazený trolejbus měl veká kola. Snad v Tatrovce dělali ty trolejbusy na podvozku od Tatry 111.

1 0
možnosti