Děkujeme za pochopení.
I12v67o 19P97ř50e35č95e92k
Staré "bedny" byly tenkrát můj mladý život. V osmnácti jsem v nich dělal průvodčího, už jako zaměstnanec DP. Tenkrát ale mohli dělat řidiče tramvají jenom starší nad 21 let. A i ti napřed museli jezdit pouze se starými dvounápravovými "bednami", a až po určité době mohli přejít na "žehličky" T1 nebo T2, samozřejmě napřed jenom se sólo vozy. A po další době se přešlo na "dvojčata". Dneska přijde namachrovaný frajer, a z fleku řídí pětadvacetimetrovou tramvaj bez jakékoliv praxe v dopravě. Řidič tramvaje teď nemusí mít ani řidičák na auto (nebo se pletu?)
P45e24t11r 16B59r55y60c77h61t20a
Jezdil jsem ještě tramvajkou s Hrušova do Bohumína,jezdila tam taková babička tramvaj s počátku minulého století,dřevěná sedadla,v zimě tam táhlo,tramvaják u řízení stál ,a měl na sobě aspon 5 kg dlouhý huberták a beranici,aby v zimě nezmrzl.Dneska je poslední vystavena v technickém muzeu v Brně-http://www.zkracovatko.cz/T14EYy
L89a79d79i29s94l23a90v 68V39ě20t23v47i57č57k98a
Fajne. Všema tramvajkama sem jel. Už by tež mohli zrobit cosik noveho
L16a46d67i56s25l55a46v 70J18í32l58e53k
Většinu těch vozů pamatuji. Zobrazený trolejbus měl veká kola. Snad v Tatrovce dělali ty trolejbusy na podvozku od Tatry 111.
- Počet článků 128
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1651x