Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

korzár

16. 6. 2010 11:02
Přesně tak,

dnes má vysokou školu každý blbec. Někteří VŠ jsou dobří, ale procento těch špatných je neustále vyšší, protože "my přece dosáhneme 30 a více % vysokoškolsky vzdělaných obyvatel" ať to stojí, co to stojí. Je mi smutno z toho, že můj titul tato společnost degradovala. Za mého studia jeden z profesorů vyhodil od zkoušky celý ročník. Dnešní absolventi jsou na tom tak, že bych je nezaměstnal ani zadarmo...8-o

0 0
možnosti
RP

radim36

16. 6. 2010 10:17
Líbivý parametr, počet diplomů v populaci

Bohužel politici se vzhlédli v statistice, počtu diplomů v populaci.

Přitom na spoustu zaměstnání v podstatě stačí skutečně znát jen to, co se učí na základní nebo střední škole, číst, psát, počítat, nějaký základní znalost a dovednost učení a potom už jen vlastnosti spíš vrozené, které se vzděláním nijak zásadne neovlivní. Jako je inteligence, flexibilita, pracovitost, spolehlivost atd.

Obrovské množství vyskoškolského studia je zbytečně vyplýtváno na lidi, kteří se v kariéře nedostanou výše než na taková pracovní místa, všelijaké nižší technická a manažerská místa ve výrobě nebo všelijaké nižší referentská a kancelářská místa někde na úřadech.... Místo 3 let drahého v podstatě univerzálního bakalářského studia nebo 5 let magisterského studia stačí na tyto místa zaškolení plus několikaměsíční studium konkrétních věcí.

0 0
možnosti
LD

cokoo

13. 8. 2010 20:03
Re: Líbivý parametr, počet diplomů v populaci

Chcete říct, že na ty pozice, které zmiňujete stačí jen základní vzdělání? To zase ne, maturita na výše zmíněné být musí, ovšem zrušila bych maturity na učilištích a zredukovala bych střední školy.Ty nekvalitní= zavřít. Kdo chce po učňáku mít maturitu, ať se přihlásí na gympl, obchodku, zdrávku, průmku, zemědělku atd. A ono se ukáže, zdali na to má, či nikoli.

0 0
možnosti
AA

Saša

16. 6. 2010 10:14
Rozložení inteligence v populaci je konstantní.

Problémem našeho základního školství je nedostatečná diferenciace.

Potenciál chytrých dětí tak není dostatečně rozvinut a naopak hloupé děti nejsou dostatečně procvičeny v tom, co by ještě dokázaly zvládnout.

0 0
možnosti
PH

petrph

16. 6. 2010 9:04
Ruku na srdce

Vysvětloval Vám snad někdo ve škole rozdíl mezi 20% cenou a 20% slevou? Obvykle se to učilo na obecných x a y, v tom lepším na počtu sklizených jablíček a 2 kopáčích co kopou jámu místo jednoho(Což i ten nevzdělaný kopáč řekne že je blbost, protože by se v té jámě leda pokopali mezi sebou) :)

A že lidé nevědí kde je Vietnam?Když ono poměrně historicky nedávno byly 2, Severní a Jižní,ti jedni byli hodní zatímco ti druzí zlí. Nebo to bylo obráceně??Inu jak se to vezme, podle toho jestli člověk přikyvoval režimu nebo se snažil svobodně přemýšlet. Což bylo možná pro jeho vzdělanost a chování důležitější než vědět kde vlastně ten Vietnam leží.

Závěr??Že s Vámi v podstatě souhlasím, ono opravdu záleží spíše na vzdělanosti než na vzdělání. Neboli nejde ani tak o to, co Vás škola bude učit, z čeho Vás vyzkouší a na co Vám dá titul. Ale spíše na co co člověk umí, o čem dokáže přemýšlet a co dokáže vytvořit. Tedy, mělo by.Zatím na pracovních inzerátech stále vidím "hledáme, požadavek: Mgr."

0 0
možnosti
JD

pedr64

16. 6. 2010 8:48
ono absolvování ZŠ se čtyřkama

vám do života asi moc nedá. Takový absolvent asi opravdu neumí procenta nebo pochopit psaný text

0 0
možnosti
J

jendazmoravy

16. 6. 2010 8:47
Autorko, jste absolnventkou gymnázia

Sama to popisujete, jste absolventkou gymnázia, protože jste nenapsala pár vět bez hrubek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 376
  • Celková karma 13,89
  • Průměrná čtenost 1897x
Jsem učitelka, která  i po dlouhé praxi učí ráda. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy