Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

BH

Tak Vy dostanete za 30Kč to co Vás trápí a ještě si stěžujete;-€;-)

0 0
možnosti
RK

Nebál bych se to nazvat daní za technický pokrok... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych to nazval spíš nepřípustným nátlakem na zákazníka. S podobným jednáním mám zkušenost, už jsem se poučil a ukecat se nenechám. A nikdy, z principu (po trpkých zkušenostech) nic neměním, neopravuji ani nijak ne"něco" na pobočce nebo po telefonu. Trvám na tom, že jestli mi něcho chcete, pošlete mi to do e-mailu abych si to v klidu mohl přečíst, nebo na papíře... (a vytrvale to opakuji) ;-) A na argumenty typu "ale ona je to limitovaná nabídka a jinak než po telefonu se neposkytuje" odpovídám - dobře tak mi ji neposkytujte. Sbohem. Se svým mobilním operátorem u kterého mám tarif pro 4 SIM karty jednám úplně stejně. Chcete mi něco? Fajn, spojení na mně máte, pošlete. A finito.

6 0
možnosti
  • Počet článků 381
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1896x
Jsem učitelka, která  i po dlouhé praxi učí ráda. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.