Děkujeme za pochopení.
lahab
Vy jste to nepochopila.
Ono je to jinak: Dneska podáte, zítra ztratíme.
culka
Mě překvapilo,
že mi ČP poslala SMS i e-mailové avízo doručení balíku - druhý den po podání odesilatelem. Teď jen aby ten kluk, co jezdí náš okruh, skutečně dneska dorazil i s balíkem
kimi63
U pošty už mě asi nic nepřekvapí
V lednu jsem čekala doporučenou zásilku (větší dopis). Když nepřišel ani koncem února, volala jsem do firmy, z které ho měli poslat. Prý mi to posílali už dvakrát a vždycky se jim dopis vrátil zpátky jako nevyzvednutý. Syn pracuje doma, ale pošťačka se neobtěžovala ani zazvonit a dokonce ani nechat lístek. Minulý týden jsem platila čtvrtletní přihrádečné za firemní poštovní schránku. Když mi řekli o 1140 Kč, naivně jsem se domnívala, že se spletli. Bylo mi vysvětleno, že "trošku" zvedli cenu. Pominu-li, že zdražení z 220 na 380 Kč měsíčně mi nepřipadá jako "trošku", přijde mi zvláštní, že mám platit víc za něco, čím jim šetřím práci (pošťačka k nám nemusí denně vláčet kila dopisů). Když jsem řekla, že si rozmyslím, jestli schránku nezrušíme, byla poštovní úřednice "trošku" nepříjemná....
D66
Nechci
Vás strašit, ale taky se ten balík třeba ztratí úplně nebo je "vybraný" a ani v takovém případě se ovšem moc nedovoláte uspokojivého řešení, protože POŠTA nemůže nikdy a za nic. Mám ty zkušenosti osobní, nedávné. A dotazy odbornic na přepážce:"To Vám jako někdo něco posílá?" a "To může být nějak poškozený?" při pohledu na rozedranou spláclou krabici, mě vlastně celkem uzemnily....
malý david
dodání zítra
prý platí pouze při expresních zásilkách mi bylo řečeno při reklamaci.
- Počet článků 376
- Celková karma 13,89
- Průměrná čtenost 1897x