Maggi - Vždy čerstvé nápady

Tak jsem si vždycky myslel, že není nad čerstvé jídlo a nemám pravdu. Reklama mne přesvědčuje o tom, že stačí čerstvé nápady.

Když je dobrý marketingový nápad, tak jídlo může být klidně polotovar s dobou trvanlivosti počítanou na léta. Co na tom, že se nedá mluvit o zdravé stravě, důležitá je přece úplne jiná věc, líbivý obal a dobrá reklama.

Takže lidi, blíží se doba, kdy budeme jen nějakou hmotu zalévat studenou či teplou vodou, zrušíme sporáky a vařiče a budeme mít spoustu času na sedění u televizorů a u PC.

Začneme příjemně tloustnout a budeme vymýšlet čerstvé nápady v poněkud nečerstvých tělech.

Takže maminy a otcové, nepodléhejte slepě reklamě a vyskočte ze sedaček ke svým sporákům, vytáhněte čerstvou zeleninu a maso od řezníka a udělejte něco zdravého vlastníma rukama. Třeba se vám při této aktivitě zrodí něco čerstvého v hlavě, třeba nápad na hezký výlet s rodinou. Požívejte čerstvé potraviny na svém stole a čerstvé nápady na pravém místě. Polotovary nechejte v regálech, budete šetrit i svou kapsu,nejen zdraví.

Hezký den s :-) .

Autor: Antonín Hyžík | čtvrtek 30.7.2009 12:49 | karma článku: 19,88 | přečteno: 1453x
  • Další články autora

Antonín Hyžík

Jako lilie ten Hašek

30.10.2013 v 14:28 | Karma: 29,08