- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když je dobrý marketingový nápad, tak jídlo může být klidně polotovar s dobou trvanlivosti počítanou na léta. Co na tom, že se nedá mluvit o zdravé stravě, důležitá je přece úplne jiná věc, líbivý obal a dobrá reklama.
Takže lidi, blíží se doba, kdy budeme jen nějakou hmotu zalévat studenou či teplou vodou, zrušíme sporáky a vařiče a budeme mít spoustu času na sedění u televizorů a u PC.
Začneme příjemně tloustnout a budeme vymýšlet čerstvé nápady v poněkud nečerstvých tělech.
Takže maminy a otcové, nepodléhejte slepě reklamě a vyskočte ze sedaček ke svým sporákům, vytáhněte čerstvou zeleninu a maso od řezníka a udělejte něco zdravého vlastníma rukama. Třeba se vám při této aktivitě zrodí něco čerstvého v hlavě, třeba nápad na hezký výlet s rodinou. Požívejte čerstvé potraviny na svém stole a čerstvé nápady na pravém místě. Polotovary nechejte v regálech, budete šetrit i svou kapsu,nejen zdraví.
Hezký den s :-) .
Další články autora |
Pravidelné soutěže najdete také na našich sociálních sítích, především instagramu a facebooku.