Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky autore, vidím to stejně. Karma jako hromR^

3 0
možnosti

Krásně a srozumitelně popsaný stav věciR^

1 0
možnosti

Díky za článek, jasná karma R^

1 0
možnosti

J58i78r72i 92K16u34b98i21s

26. 6. 2014 2:41

Děkuji za tento článek. Je to výborné shrnutí současného stavu.

2 0
možnosti

Ackoliv s autoren souhlasim, jsem zastancem stejneho pristupu ke vsem nabozenstvim. Vzdyt krestanstvi se moc od Islamu nelisi (minim prostredky pouzite k dosazeni nabozenskych cilum) a i vnucovani svych "hodnot" je stejne.

2 1
možnosti

Křesťanství uznává sekulární stát, islám ne. V křesťanství vždy bylo dvoje právo (od toho existuje význam JUDr.) církevní a světské, v islámu je jen šaría. Proto např. upalovala vždy světská moc, když už se to dělo, jako u nás Karel IV.

Dále je obrovský rozdíl ve věrouce, a přístupu k individualitě člověka, zde jsou vyloženě protikladné rozdíly.

6 0
možnosti

Zaujala mně argumentace autora, kdy vysvětluje, proč není xenofob:"Jestli já také nejsem xenofob? Inu opravdu nejsem. Xenofob se bojí nepoznaného." Jako pedagog jistě zná definici xenofobie, což je strach ze všeho neznámého, především z cizinců a všeho cizího (tedy z projevů odlišných kultur, zemí, náboženství, apod.), resp. všeho, co přichází z ciziny, případně co je (co pochází) mimo vlastní sociální útvar (skupinu, podnik, kmen, národ, stát apod.) Tento strach může přejít až v nenávist. Demagogicky umně vyvrací tedy první část definice, že jde o strach z neznámého, ale již úmyslně /nemyslím si, že by jako pedagog definici neznal/ pozapomněl, že jeho úvaha vykreslující obecně Muslima jako líheň chudoby, bídy a svrabu se naprosto hodí na zbývající část definice xenofoba. Nejvíce mně autor, který je jinak velmi dobrý historik, ovšem pobavil, že svět islámu je světem 14. století. To opravdu si myslíte, že dnešní Turecko patří do 14.století? Je úsměvné, jak zde jsme neustále varováni před Muslimy, kterých je mezi námi jako šafránu, ale naprosto nás nechává v klidu, že komunisté jsou 3 nejsilnější stranou díky nám, nikoli díky muslimům a dokonce, jak jsem díky volbám do EU zjistil, se znovu založila u nás i KSČ, která na svých stránkách bez problémů vyzývá k třídnímu boji v duchu 100 let starých proklamací Komunistické internacionály. Pokud by jim stránku zrušili, to by jistě autor neprotestoval, protože jako správný xenofob brojí pouze proti všemu cizímu a komunismus je přece náš. Tak kupředu a zpátky ni krok, až začnete přišívat muslimům žlutý půlměsíc na oděv pane Houško. Aby jsme měli přehled, kdo dle Vašich kritérií přináší k nám z ciziny chudobu. Kdybych uvažoval stejně nesmyslně paušálně jako Vy, povzdechnul bych si, že komunistické školství vychovalo u nás skvěle xenofobně zaměřené pedagogy, kteří to při výuce pak předávají dále, ale na rozdíl od Vás jsem bytostně přesvědčen, že je to o lidech a o odvaze, jakou projevil Masaryk za hilsneriády proti všem jako Vy

3 13
možnosti

Pokud kritizujete komunisty, tak musíte i islám. 

Turecko není jako ve 14 století jen proto, že z Turecka udělal Atatürk sekulární stát, a tuto sekularitu armáda chránila několika puči.

7 0
možnosti

Vietnamci nám nevadí, protože dle autorových měřítek je jediným přínosem člověka práce a hlavní motto koncentračních táborů bylo: Práce osvobozuje. Autor zcela jednostranně uvádí za příklad Vietnamce bez ohledu na skutečnost, že i oni sebou samozřejmě přináší jako každé etnikum organizovaný zločin, ale i to je pracná činnost a dle uvažování autora je přínosnější než nic nedělání a čerpání podpory.

3 13
možnosti

1) Kdy naposledy jste slysel o Vietnamci opasanem vybusninou? 2) Organizovany zlocin je spolecny VSEM spolecenskym systemum bez ohledu na nabozestvi.

14 0
možnosti

Píšete, že jste pedagog. Jistě jste tedy četl pojednání Karla Čapka Proč nejsem komunistou?, kde uvádí, že jeden z nejnemorálnějších darů lidského ducha je dar generalizace, čehož jste naprosto mistrovsky ve svém příspěvku použil. Kdysi za Masaryka se říkalo, že každý máme svého Žida, dnes pro změnu máme svého Muslima. Není bez zajímavosti jak již Masaryk ve svých hovorech nadčasově popisuje uvažování lidí Vašeho typu, kteří jej donutili vážně uvažovat o odchodu z vlasti do země jeho manželky, která jej nakonec přesvědčila, aby se lidem Vašeho uvažování nepodal a setrval zde. Popisujete v příspěvku například Vietnamce, kteří se zde integrují díky píli a úsilí, ale již neuvádíte, že se zda s každým etnikem bez výjimky integrují i mafie, zaměřující se na nelegální obchod s drogami, se ženami či zbraněmi, ať už se jedná o vietnamský či čečenský nebo jaký organizovaný zločin. Vy ale uvádíte pouze příklad muslima, který je dle Vás problém. Chápu, že je Vám zatěžko si přiznat, že z největší míry mi sami si děláme mezi sebou problémy, než co nám způsobují jiní. Krejčíř, Rittig či Janoušek nejsou muslimové a rozhodně prorůstání organizovaného zločinu do naší státní správy nemají na svědomí muslimové. Jak by Vám bylo, když by jste po příletu do JAR zjistil, že jelikož zde jistý Čech pan Krejčíř se stal hlavou zločinu, jste automaticky jako jeho spoluobčan zaškatulkován za mafiána, kterého je nutno hnát klackem a osočovat jej ze snahy o rozšiřování organizovaného zločinu v Africe. Po více než sto letech od hilsneriády se v myslích nic nezměnilo a za dalších sto let si najdeme zase jiného nepřítele, aby jsme se nemuseli podívat pravdě do očí, že komunisté jsou stále 3 nejsilnější stranou a prezident vyhrál svoji volbu vyvoláním strachu z návratu sudetských Němců. Mimochodem jako konečné řešení muslimské imigrace navrhoval A.B.Brejvik použití obdoby Benešových dekretů. Není bez zajímavosti, že největší teroristický čin neprovedl kupodivu muslim, ale běloch bránící nás před nimi

3 12
možnosti

Dokážete pochopit, že problém islámu není o etniku, zločinu, atd.? Ale jde o to, že islám je stejně politický systém, jako jsou nacismus a komunismus.

Když přijede vietnamský mafián, tak nechce, abychom se stali buddhisty, či komunisty, ale chce naše peníze. Muslim chce naše duše.

7 1
možnosti

Největší problém naší kultury je, že všichni pomatenci se proberou až bude pozdě na smírné řešení...;-( Rv EU Rv [>-]

3 0
možnosti
  • Počet článků 216
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4329x
Pedagog, spisovatel, scénárista, režisér... vypravěč. Nevěřící Tomáš. 

Žiju hlavně psaním filmových příběhů - v poslední době to je nejvíc sto let starý příběh Poslední velikonoce. A ve volných chvílích také cestování časem.

Blog jsou moje "myšlenky pozdě v noci", často hodně o politice a věcech, které se do mé pozornosti vtírají, aniž by byly zvány.  Pro "facebookové" čtenáře mého blogu mám FB stránku Sedmá vlna, kde najdete  upozornění na všechny nové články na blogu a různé drobnosti, které mi upadnou od ruky. Kdo nejste Facebookový, najdete vše přehledně tříděné a snadno listovatelné na www.SedmaVlna.cz.