- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Můj názor je, že zastoupení kraje v Bruselu se musí vyplatit. Není to tak nereálné, jak by se mohlo zdát… Pokud dokáže občanům a firmám soustavně poskytovat tipy na zajímavé obchodní možnosti a následně uveřejňovat „success stories“ na svých stránkách, bude to úspěšný projekt. Není ale třeba vymýšlet vymyšlené…
Kraje by měly hlavně koordinovat své informační/propagační aktivity s místně příslušným řídícím orgánem operačních programů v kraji, resp. s Národním orgánem pro koordinaci. Ty rozdělují peníze z EU-fondů. Komunikační strategie na další pětileté období (od r. 2013) se právě připravuje.
Evropská komise chápe politiku soudržnosti (investice do regionů), o které je řeč, především jako novou komunikační příležitost. Přímá - a nijak zanedbatelná - finanční pomoc směřuje rovnou k občanům Unie. Je možné jim tak názorně a na konkrétních příkladech předvést benefity, které členství v EU přináší.
Základem komunikace EU-pomoci ze strukturálních fondů jsou veřejně zpřístupněné seznamy příjemců dotací. Za to odpovídá řídící orgán. Stejně tak odpovídá i za propagaci EU-pomoci, která by měla být stavěna hlavně na zveřejňování„success stories“. Všichni „hráči (EU, řídící orgán, kraj) tedy mají stejný zájem, je zbytečné komunikovat separátně.
Další informace o byznyse v Bruselu TADY.
Další články autora |
Lípová, Liberec - Liberec IV-Perštýn
13 900 Kč/měsíc