- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Letadla budou vozit šéfa komise a komisaře, vedení europarlamentu, prezidenta Rady a baronku Ashton a doprovod… ať to znamená co to znamená.
K čemu že ta letadla budou??? Pokud vás zajímají i takovéhle detaily (vy šťouralové), tak tady jsou (vše je ze zadávací dokumentace k vypsanému tendru):
Nejmenší letadlo pro pět (třeba Cessna Citation CJ3, Embraer Phenom 100) bude létat hlavně na trase Brusel - Štrasburk (sídlo europarlamentu) - Brusel. V jeden den, bez přespání.
Větší (např. Cessna Citation Excel, Bombardier Learjet 45 s doletem zhruba 3500 kilometrů) bude létat trasy podobné téhle: Brusel - Štrasburk - Stuttgart (nocleh) - Liége - Brusel.
Ještě větší (dolet 7000 km, např. Falcon 2000, Embraer Legacy 600, Bombardier Challenger 600) bude převážet sedm pasažérů na trase Brusel - Berlín - Rijád (nocleh) - Doha (nocleh) - Abu Dabí (nocleh) - Brusel
Ještě větší s doletem 11 tisíc km (např. Falcon 7x, Gulfstream G550, Global Express XRS) ponese devět pasažérů na trase Brusel - Tokio (nocleh) - Štrasburk - Brusel.
A konečně ten největší aero-taxík (třeba Falcon 7x, Gulfstream G550, Global Express XRS ) bude mít dolet nad 3000 km a ponese obvykle 60 pasážérů. Zvládne trasu Brusel - Helsinki - Brusel na otočku.
Tak asi tak nějak. Více o dění v EU na Bruselské spojce
Další články autora |
Dornych, Brno - Trnitá
14 503 Kč/měsíc