Děkujeme za pochopení.
Anna111
Vysvětlení
Chodim na pokročilý seminář z dějepisu a proto se už neptám, proč se neučí doba normalizace a mladší dějiny. Je potřeba získat určitý časový odstup od událostí, aby se daly objektivně popsat a pak učit děti. Nemůžeme říct, že Amerika je špatná a bezdůvodně útočí na ostatní země. Musíme nechat děti, aby si udělaly názor na to, co se kolem nich děje. Učitel jim nesmí říct co je dobré a co špatné, protože pak budou ty názory šířit dál, aniž by to promyslely.
Proto se dějiny od Normalizace(po roce 1968) nevyučují, natož aby se říkalo něco o roce 1989, nedá se to objektivně posoudit. Až naše, možná ppříští generace, bude moct dělat závěry.
Pokud se chcete něco dozvědět o moderních dějinách českého státu, zajděte si na Vítkov a třeba zjistíte, že všechno nebylo tak černobílě...:)
kaktusak
doplnění informací autorovi
Normalizace=zlatá éra dějin
Posledních 20 let=regres
rezjir
Nepřehánějte
za normalizace se všichni citíli být zaživa pohřbení.
TloolT
jak koukám, za 10 let se nic nez měnilo
Na sedmiletým gymplu jsme měli 2x dějepis do konce druhé světové...směšný.
Naštěstí se hodně bralo v češtině, a byly referáty.
opeth
je to spatne, opravdu
me se stalo,ze na vysoke skole si devce pletlo prvni a druhou svetovou valku, pletla si zucastnene strany, nevedela kam zaradit nejznamejsi osobnosti z prvni i druhe valky, na kterou stranu patrily, a to prosim z historie mela otazku u statnic!!! na stredni chodila na ekonomku, kde snad dejepis ani nemeli. hruza...
rezjir
Mám dotaz
když už se bavíme o tom bezpráví. Vite, za co byl zavřený sociální demokrat G. Habermann za Rakouska Uherska? V hlubokém míru podotýkám.
Paxa
Kdyby to šlo,
tak vám tu karmu dám aspoň dvakrát. První za obsah, druhou za uznání, že ve svém věku nemáte oči zavřené. Díky
- Počet článků 50
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2991x