- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chodim na pokročilý seminář z dějepisu a proto se už neptám, proč se neučí doba normalizace a mladší dějiny. Je potřeba získat určitý časový odstup od událostí, aby se daly objektivně popsat a pak učit děti. Nemůžeme říct, že Amerika je špatná a bezdůvodně útočí na ostatní země. Musíme nechat děti, aby si udělaly názor na to, co se kolem nich děje. Učitel jim nesmí říct co je dobré a co špatné, protože pak budou ty názory šířit dál, aniž by to promyslely.
Proto se dějiny od Normalizace(po roce 1968) nevyučují, natož aby se říkalo něco o roce 1989, nedá se to objektivně posoudit. Až naše, možná ppříští generace, bude moct dělat závěry.
Pokud se chcete něco dozvědět o moderních dějinách českého státu, zajděte si na Vítkov a třeba zjistíte, že všechno nebylo tak černobílě...:)
Normalizace=zlatá éra dějin
Posledních 20 let=regres
za normalizace se všichni citíli být zaživa pohřbení.
Na sedmiletým gymplu jsme měli 2x dějepis do konce druhé světové...směšný.
Naštěstí se hodně bralo v češtině, a byly referáty.
me se stalo,ze na vysoke skole si devce pletlo prvni a druhou svetovou valku, pletla si zucastnene strany, nevedela kam zaradit nejznamejsi osobnosti z prvni i druhe valky, na kterou stranu patrily, a to prosim z historie mela otazku u statnic!!! na stredni chodila na ekonomku, kde snad dejepis ani nemeli. hruza...
když už se bavíme o tom bezpráví. Vite, za co byl zavřený sociální demokrat G. Habermann za Rakouska Uherska? V hlubokém míru podotýkám.
tak vám tu karmu dám aspoň dvakrát. První za obsah, druhou za uznání, že ve svém věku nemáte oči zavřené. Díky