- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebýt té nosaté kuželky a netradičního dárku k narozeninám, asi bych neobjevila PYLONES - značku pro malé i velké hravé lidi. Její název není náhodný. Odkazuje na pylony, stožáry elektrického vedení, které překračují hranice, spojují kontinenty a do všech koutů země rozvádějí energii.
U zrodu dynamické značky stála skupinka mladých výtvarníků, která začala v osmdesátých letech vyrábět pro známé a kamarády neobvyklé šperky. Originální artefakty měly okamžitě úspěch a autoři rozšířili kolekci o další předměty, které se velmi dobře prodávaly.
Tak postupně vznikaly butiky nejen ve Francii, ale po celé Evropě (včetně Prahy) a barevné, nerozbitné, omyvatelné a cenově dostupné výrobky dobyly Turecko, Indii, Dubaj a Japonsko a vítězně pronikly i do zámoří (USA, Jižní Ameriky, Austrálie a na Nový Zéland)
Produkce se zaměřuje na běžné předměty denní potřeby a v souladu s firemním sloganem je mění na dárky. A skutečně. Překvapivé a barevné výrobky jsou nejen funkční, ale zároveň i dekorativní a nevšední dárky, které mají energii, humor a poezii.
Je pravda, že i přes celosvětový úspěch se rozmarný design PYLONES nemusí líbit (a hodit) všem. Nicméně jedno se výrobkům upřít nedá: nápaditost a hravost. Jsou to opravdové bonbónky pro ty, pro něž (vybírat) dárek je hračka.
***
Ale i my ostatní - méně rozverní - musíme přiznat, že si občas rádi pohrajeme a "zamlsáme". Ono totiž hraní a mlsání každého hezky naladí... Pamatujete třeba na dovádivé medvídky od Kolína?: “PANE, HOĎTE DO MĚ BONBÓN A VYDÁM KRÁSNÝ ZVUČNÝ TÓN!"
foto: www.pylones.com
Další články autora |
Městská část Praha-Libuš
Praha