Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

amenhotep16

5. 3. 2012 19:27
Víte,

ono je to na delší diskuzi. Stalo se mi v Hornbachu, že jsem si šel koupit záchodové prkýnko. Věděl jsem kde ho najít, jaké chci, kolik jsem ochoten za něj zaplatit, ale cestou jsem potkal 3 prodavače z jiných oddělení, kteří se mě zdvořile ptali jak mi mohou pomoci. Každému z nich jsem, jsa zdvořilým tvorem, musel odpovědět, že pomoc nepotřebuji.  A jindy jsem marně hledal někoho z příslušného oddělení, abych zjistil, kde se nacházejí dveřní prahy.

0 0
možnosti
X

xychteen

5. 3. 2012 19:00
No a? Neznáte předsametový fór o čs. příručím u Neckermanna?

:-)

0 0
možnosti
A

amenhotep16

5. 3. 2012 19:08
Re: No a? Neznáte předsametový fór o čs. příručím u Neckermanna?

Ten je vynikající, zrovna jsem na něj myslel. Allways ultra a dokonce s křidélky.

0 0
možnosti
T

torstyn

5. 3. 2012 17:09
Za svou dlouholetou práci v obchodě

jsem zjistil ,že když oslovín s nabídkou člověka  movitého tak buď nabídku přijme nabo s díky odmítne .Ale když je to tzv.

holá p-del tak ho se 100% jistotou naštvu. Kam patříte vy ?

2 0
možnosti
R

raks

5. 3. 2012 17:32
Re: Za svou dlouholetou práci v obchodě

a já jsem zjistil, že když jsem v samoobslužné drogerii byl už od dveří pronásledován vedoucím, který se mě neustále ptá, co mi může nabídnout a pořád se vnucuje, je mi to natolik nepříjemné, že jsem tam přestal chodit. Chci si nejenom vybrat, ale také porovnat ceny. A ne se omlouvat, že Jar za 35 nechci, protože v K... jej koupím za 28 a ještě si nebudu připadat jako držgrešle. Inu proti gustu...  Zřejmě koupíte vše, na čem spočine Váš zrak, máte na to. Ti ostatní holt přemýšlí.

2 0
možnosti
T

twigy

5. 3. 2012 16:49
hmmm...

Neřešte problém "nadbytečné" nabídky. Raději se věnujte většímu problému, který jasně vyplývá z posledního odstavce. Tam je asi ukryto jádro pudla. A až si nebudete připadat jako...viz poslední odstavec,.... nebude vám vadit ani slušná nabídka kávy...

1 0
možnosti
H

hoky

5. 3. 2012 16:48
nemám s tím problém

Také s úsměvem odpovím že děkuji, ne. Radši, než kdyby mi nic nenabídli, ale při placení nafty se na mě otráveně šklebili.

2 0
možnosti
MB

buxus

5. 3. 2012 16:32
Tohle je asi případ na hraně

... nařízení stereotypně každého zákazníka oslovovat s nabídkou kávy musí být otravné pro obě strany.

0 0
možnosti
P

pěnice

5. 3. 2012 16:06
Už jsem se naučila reagovat na telefonní nabídky všeho druhu

Větou,děkuji,ušetřím svůj i Váš čas. Nic nepotřebuji, nic nechci. Funguje to, nikdo mě nepřemlouvá.

1 0
možnosti
A

amenhotep16

5. 3. 2012 16:06
Touto naučenou

a neupřímnou přívětivostí jsou vybaveni zejména pracovníci velkých obchodů. Třeba to někomu ze zákazníků dělá dobře, je to smozřejmě lepší, než protivný a neochotný prodavač, ale já po otázce "Mohu vám s něčím pomoci" dostávám většinou vztek. Přišel jsem do obchodu za nějakým konkrétním účelem, jsem 4x dospělý a kdybych si žádal rady či pomoci, určitě si o ně řeknu. Spílat těm prodavačům je nesmysl, dělají to na rozkaz načálstva. Ale i to načálstvo by si mělo uvědomit, že vlezlá pozornost ruší a je skoro vždy obtěžující. Je to kontraproduktivní, protože to vyvolává u kupujícího pocit, že je považován za nesvéprávného blbečka, jehož je nutno ke koupi donutit.

0 0
možnosti
P

pěnice

5. 3. 2012 16:11
Re: Touto naučenou

Tak zrovna zrovna tu nabídku, s čím mi mohou pomoct, jsem už mnohokrát využila, právě ve velkém obchodě. Než bych hledala co potřebuji, sdělila jsem to dotyčnému, který mi zboží vyhledal a předvedl. Jiná věc je, když si jenom chci předběžně prohlídnout zboží. Klidně řeknu, děkuji, potřebuji si vybrat a podívat se.

1 0
možnosti
LV

baloun

5. 3. 2012 16:06
Zatímco Vaši vlezlou nabídku

knížek jste si do rubriky "O autorovi" vložil z vlastního rozhodnutí ukázat se jako - kdo vlastně? To je jedno, určitě to nebylo ze zištných důvodů.

Pracuju v obchodě dlouho. Za tu dobu vím, že mnohdy stačí zákazníka jen oslovit, aby si něco koupil. A nabídnout mu třeba kávu na pumpě, papírky k tabáku, zapalovač k cigaretám, to je prostě normální obchodní rozhovor. Dokonce bych řekl normálnější, než mu vnucovat knížky prostřednictvím rubriky, ve které by čekal něco úplně jiného.

A že někteří zaměstnanci obchodu potřebují, aby jim někdo takovou samozřejmost nařídil? No to je jejich vizitka...

1 0
možnosti
MH

milmarma

5. 3. 2012 17:38
Re: Zatímco Vaši vlezlou nabídku

Ale no tak...vlastně máte s těmi knížkami pravdu:-(

0 0
možnosti
V

vmt

5. 3. 2012 16:05
Budíček, pane.

Otrávené prodavače, jaké jsme měli za totality už skoro nepotkáte. Věřte, že kdyby se jim to, že mají nabídnout zákazníkovi kávu příčilo, tak už pracují někde jinde. Nikdo Vám to kafe nenutil, jen se slušně zeptali. Obávám se, že jste jeden z těch, kterému by vadilo i to.že se nezeptali.

5 0
možnosti
MH

milmarma

5. 3. 2012 18:22
Re: Budíček, pane.

To už je pro mě extrém, to určitě ne. To už je vyšší liga, kterou fakt nekopu a a ni po tom netoužím. Věřte mi aspoň to...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 626
  • Celková karma 9,50
  • Průměrná čtenost 1552x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy