Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Hatalo, text po obrázkem "minus padesát procent" vám celý nadšeně podepisuju, v tom všem máte absolutní pravdu. Ale zarazilo mě, když jste tak přesný a akurátní, že jste ve svém jménu v popisku "O autorovi" nechal dvě písmena T?

1 0
možnosti
MH

Díky, ale absolutní pravda neexistuje :-)To tt je jako pocta slavnému slovenskému předkovi, jazykovědci, zakladateli spisovné slovenštiny, Martinu Hattalovi.

1 0
možnosti
MZ

A přitom se to dá vyřešit tak jednoduše - na schránku nalepit vzkaz, ať si ty letáky strčí...třeba k sousedům (já vím, někdy je roznáší nejspíš i negramotní lidé, takže stejně se nějaký ten bordel do schránky dostane...), v televizi reklamu přepnout(já třeba televizi mám, ale nemám anténu - na přehrávání filmů a pohádek pro dítě dostačující), místo rádia pustit oblíbené CD a svůj mail a telefon nepsat do každého políčka kde ho po vás chtějí... Už vám zbývají jen billboardy a reklama na veřejnosti - před tou se asi neschováte, ale domů si ji nepustím.

2 0
možnosti
MH

Samozřejmě, téma by se dalo mnohem rozšířit. Ale ikdyž letáky ve schránce nebudete mít vy, tak někdo jiný nebo zůstanou, ale i tak pořád budou.

1 0
možnosti

To já takhle, jdu ven a procházím kolem schránky, tak vytáhnu její letákový obsah a jak se tak kolem domu procházím, míjím popelnici a co čert nechce, najednou koukám a letáky tam spadnou a to se mě stává prakticky každý den. No uznejte nemám já smůlu!!!!!!!:-)

2 0
možnosti

to smůlu fakt máte, zvláště když obččas vyhodíte s reklamou i nějaký dopis;-D takže sám než to vyhodím, vše protřepu:-)

1 0
možnosti

J48a69n 16Š63e15s49t88á51k

12. 12. 2013 17:27

No jo, ale kde by byla ta hranice? O knížkách by se ještě psát mohlo, o filmech taky - ale vlastně jen o některých, no jo, ale kdo by to stanovil - o kterých hodnotných filmech ještě ano, a o kterých už ne, aby to nebyla reklama? A jak třeba dát vědět to, že podnik končí a rozprodává všechny zásoby?

1 0
možnosti
MH

Já rozhodně nechci a nejsem kompetentní něco řešit, jenom konstatuju, představuju si. Ale když už: :-)V prvním sledu mi jde opravdu jenom o ty letáčky, letáky a týdenní obchodní časopisy. Kdo chce jít do kina, koupit si knížku, ať si třeba předem na internetu zasurfuje. A vaše poslední otázka? Zase přes internetové sdělení, nejspíš, snad...však on se rozprodá...se slevami:-)

1 0
možnosti
AO

A87l10e58n68a 16O25u70z21k74á

12. 12. 2013 16:47

Nu, vysvětlil jste to hezky. Souhlasím a umím si ten klid představit - letáky s vděčností vybírám ze schránky, abychom měli čím zatopit - i když ten divný materiál, co mu  někteří ještě odvážně říkají papír, těžko hoří a páchne jako..... (dosaďte si podle vůle). Tohle vysvětlení by od vícero klientů měli slyšet všichni ti marketingoví odborníci, co bourají marketing ze židle v kanceláři a jejich šéfové, kteří přes omezené rozměry monitoru v těch grafech nevidí konec........

3 0
možnosti
MH

Aha, tak letáky je potřeba ještě třídit na topící a netopící. Nechcete i ty naše?

Je zajímavé, že až do revoluce jsem pro letáky měl jenom jeden význam: protinacistický, odbojový. Doba pokročila a teď se puberťáka zeptejte, jak to s letákem vidí on.

2 0
možnosti
  • Počet článků 626
  • Celková karma 9,49
  • Průměrná čtenost 1552x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy