Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Strasak

13. 8. 2012 7:45
a

" Což takhle potrestat i oštěpaře, diskaře, nejrůznější skokany, kteří si

v kvalifikaci zajistí postupu hned prvním hodem nebo skokem a pak se

cílenými přešlapy na finále šetří? "

trochu blbej příklad ne

0 0
možnosti
AF

Toli

4. 8. 2012 0:05
Slávistický bývalý homelessák

Hráči se snaží především vyhrát celý turnaj. Není podstatné vyhrát každý zápas. Snaží se maximalizovat šanci na vítězství v turnaji. Jestli organizqce turnaje umožňuje výhodně prohrát, je to chyba organizátorů. Vyloučení badmintonistek nebylo na místě.

Což mi připomíná polofinálový zápas fotbalového mistrovství střední Ameriky hraný už před X lety. Domácí v odvetě vedli 5 minut před koncem 2:0 a protože první zápas vyhrál soupeř pouze 0:1, postupovali. A v tom hosté snížili na 2:1. A protože gól na soupeřově hřišti při rovnosti gólů z obou zápasů platil za dva, najednou postupovali oni.. Chvilku se ještě hrálo. A pak k ůžasu všech domácí zaútočili na vlastní branku a vyrovnali na 2:2. Zbylou minutu zoufale bránili soupeřovu branku. Finta byla v tom, že za nerozhodného stavu sa vždy prodlužuje. A , gól v nastavení končí zápas a platí za dva.

A ano, domácí ubránili branku hostů a v prodloužení dali vítězny gól takže vyhráli 4:2 a byli ve finále.

A nevykládejte, že se chovali neeticky.

0 0
možnosti

oldiess

4. 8. 2012 6:47
Re: Slávistický bývalý homelessák

?

" Finta byla v tom, že za nerozhodného stavu sa vždy prodlužuje" - měl jste snad dodat, že se vždy prodlužuje v Jižní Americe. Pokud tedy;-D

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1a

3. 8. 2012 23:14
vyrazit je bylo jediné správné řešení

:-)R^

0 0
možnosti
FB

Durzo Blint

3. 8. 2012 22:34
Tak já si především myslím,

že to umožnil systém olympijského turnaje a nějaké hraní si na skupiny. Měli to rozlosovat jako v tenise a ušetřili by si všechny problémy. Každý prohraný zápas by znamenal stopku a letadlo zpět do Asie. Víte, já nevěřím tomu, že badmintonoví bafuňáři na tom nemají svůj podíl. Kdo se dostatečně motá kolem toho svého sportu, zažije na turnajích různé věci a jejich federace to mohla už podle minulých turnajů předpokládat. Diskvalifikace je okay, ale já bych šel ještě dál. Poslal bych domů celý badminton, aby se vejboři chytli za rypáky a příští LOH bych místo badmintonu nasadil nohejbálek a hned by bylo veseleji od Šumavy až k Tatrám. ;-)

0 0
možnosti
E

elDoctor

4. 8. 2012 0:49
Re: Tak já si především myslím,

diskvalifikace byla proti zdravému rozumu.

0 0
možnosti
IP

Mustrum Ridcully

3. 8. 2012 22:30
Souhlasím, přitom řešení je tak jednoduché

Dám příklad z jednoho z mých oblíbených sportů - rally. Rally se jezdí ve více dnech a na trať nedávno vyjížděl jako první ten, kdo vedl předchozí den, první den vyjížděl první vedoucí jezdec celého šampionátu. Na šotolinových tratích to byla nevýhoda, takže jezdci taktizovali - např. poslední rychlostní zkoušku úmyslně na chvíli zastavili uprostřed zkoušky tak, aby následující den vyráželi třeba až jako třetí. Reakce nebyla "všechny je vyhážeme", ale změníme pravidla. Protože se před každou rally jede do závodu nezapočítávaná zkouška (tzv. shakedown), kterou si každý může projet v podstatě kolikrát chce, tak prvních 15 závodníků s nejrychlejšími časy na shakedownu si postupně vybírá, z kolikátého z prvních 15 míst na trať vyrazí. Další dny se to samé dělá podle aktuálního pořadí po daném dni. V turnajích by to mohlo být tak, že když postupují čtyři ze skupiny, tak vítězové skupiny si vybírají mezi třetími a čtvrtými z jiné skupiny.

0 0
možnosti
IP

Mustrum Ridcully

3. 8. 2012 22:34
Souhlasím, přitom řešení je tak jednoduché - pokračování

Kdyby jich postupovalo například osm ze skupiny, tak první v jedné skupině si vybírá ze čtyřech nejlepších ve druhé, druhý ve skupině ze zbývající trojice slabších, na třetího ve skupině zbude výběr ze dvou z druhé skupiny no a ten čtvrtý už by měl soupeře určeného. To by byla motivace pro výhru ve skupině!

0 0
možnosti
RS

Bjornel

3. 8. 2012 21:28
Sportovní duch

Úplně na začátek chci říct, že systém nastavený tak, že sportovci chtějí prohrát je špatný.

Diskvalifikaci badmintonistek však považuji za oprávněnou, žádoucí a nejspíš i férovou.

Pokud jsem dobře pochopil tak sportovci skládají slib, a jsem přesvědčený že potrestané hráčky ho porušily.

Navíc věřím, že sport by neměl být za každou cenu o výsledku, nebo o tom, co si kdo za co zaplatil. Nazvěme to třeba sportovním duchem a přiznejme si, že hrát na prohru s tím není v souladu.

2 0
možnosti
MH

milmarma

3. 8. 2012 21:53
Re: Sportovní duch

Sportovci skládají slib...no, spíše jsou nuceni složit slib. Oni by se bez něj klidně obešli. Tady jsme na olympiádě a hrát si na čestného a nadmíru férového je sice to nejsprávnější a nejpříkladnější sportovní chování, ale přece jenom... mít či nemít medaili je pro sportovce, který na ni má, daleko více motivující. V avizovaném badm. případě se jedná o nepříznivou souhru okolností.

0 0
možnosti
D

DAVIDIANUS

3. 8. 2012 16:38
Je to tak

R^

0 0
možnosti
PK

pavel kula

3. 8. 2012 15:34
Mně přijde paradoxní,

že byly potrestány i hráčky které nevydržely s nervy a vzaly tu výhru na sebe. 8-o Diskvalifakace za vítězství s nízkým nasazením :-)

0 0
možnosti
MH

milmarma

3. 8. 2012 18:03
Re: Mně přijde paradoxní,

Tak tak, ani odmítané vítězství jim k pokračování  v turnaji nezabránilo. Škoda, že se nedalo "hrát" aspoň na remízu.  :-)

0 0
možnosti
MH

milmarma

3. 8. 2012 15:31
Re: A co tohle?

Nejsem odborník na dráhovou cyklistiku, ale jsou- li povoleny starty dva jenom z důvodu brzkého pádu, (nevím proč), tak zřejmě o nic tak závažného nešlo. Vím, i setinka může být nápomocna, ale oni tím šli i do rizika. Co kdyby měli druhý start ještě horší? Takže to bylo o taktice, ale ta mi tam nějak extra přínosná nepřipadne a do očí nebije.

0 0
možnosti
PH

petrph

3. 8. 2012 14:57
a to jste ještě zapomněl dodat

Že tento postup se používá zcela regulárně v Davis Cupu -když má tým  zajištěný  postup tak na zbývající zápasy nasazuje slabší hráče. Že by snad kvůli tomu mohli být diskvalifikováni?:-)

Ono je to bohužel všechno o tom,co říká Kalousek "já jsem byl zvolen, tak vy musíte poslouchat".. V podstatě ,ten kdo má "moc nad druhými " si může  vybrat libovolné pravidlo, zneužít  a buzerovat a šikanovat a poroučet, a diskvalifikovat a zavírat a konfiskovat a  věšet...

0 0
možnosti
MH

milmarma

3. 8. 2012 15:19
Re: a to jste ještě zapomněl dodat

V tom DC za stavu 3:0 je to jako v tom odvetném zápase, kdy je z 99% rozhodnuto. Diváci pak sice neuvidí zase jedničky a dvojky, ale souboj méně známých, často i nadějných mladých dvojic, kdy není ani jeden hráč pod clonou psychiky, nemusí být vůbec špatný, což rozumný divák chápe a nezlobí se.

0 0
možnosti
  • Počet článků 626
  • Celková karma 9,49
  • Průměrná čtenost 1552x
Myslete si o mně co chcete, stejně mě pravdivě nepoznáte. Ani z mých knížek - Martin Hattala: http://www.palmknihy.cz/web/   hatala.m@seznam.cz

Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.

Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.

 

neviditelny text

Seznam rubrik

Oblíbené blogy