Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

alex hart

25. 8. 2009 15:08
Ona tam ta reklama být musí,

jinak by totiž vyšlo najevo, že za úraz nemůže ani tak konstrukce eskalátoru, jako jejich mizerná údržba.

.

Nejde mi o to obhajovat staré ruské eskalátory, ony opravdu už dosluhují, jsou tam od roku 1985, jak uvádí v tisku DP.  Jenže všechny ty kecy, co k dané věci čteme v novinách, se mermomocí  snaží zamlžit to zcela podstatné. Onen hřeben, který brání vtažení nohy do eskalátoru musí být pořádně přišroubovaný. A nějaké větší mezera tam vůbec nesmí být. Za to opravdu nemůže konstrukce, ale údržba.

.

Jen tak mimochodem, metro C šlo do provozu v roce 1974 a já jako mladej kluk jsem tehdy všude všechno zkoušel. Tedy i strkat boty do mezery mezi schodem a "hřebenem" na konci eskalátoru. A nikdy se mi nepodařilo tam tu podrážku narvat. Ta mezera je prostě příliš malá, a hlavně hřeben zapadá do drážek na povrchu schodů. Takže pokud jsou schody v pořádku, tak se taková věc prostě stát nemůže. Věřím tomu, že třeba část obleční (nějkou látku) by to zachytit dokázalo, ale ne botu.   

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1032x
"Když už člověk jednou je, tak má koukat, aby byl, a když kouká, aby byl a je, tak má bejt to, co je a nemá bejt to, co není, jak tomu v mnoha případech je." Jan Werich.         Uvedený citát jsem si zvolila i jako motto svého promočního oznámení. Dávno, dávno již tomu... Snažím se jím ale řídit dodnes.

Seznam rubrik