- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jinak by totiž vyšlo najevo, že za úraz nemůže ani tak konstrukce eskalátoru, jako jejich mizerná údržba.
.
Nejde mi o to obhajovat staré ruské eskalátory, ony opravdu už dosluhují, jsou tam od roku 1985, jak uvádí v tisku DP. Jenže všechny ty kecy, co k dané věci čteme v novinách, se mermomocí snaží zamlžit to zcela podstatné. Onen hřeben, který brání vtažení nohy do eskalátoru musí být pořádně přišroubovaný. A nějaké větší mezera tam vůbec nesmí být. Za to opravdu nemůže konstrukce, ale údržba.
.
Jen tak mimochodem, metro C šlo do provozu v roce 1974 a já jako mladej kluk jsem tehdy všude všechno zkoušel. Tedy i strkat boty do mezery mezi schodem a "hřebenem" na konci eskalátoru. A nikdy se mi nepodařilo tam tu podrážku narvat. Ta mezera je prostě příliš malá, a hlavně hřeben zapadá do drážek na povrchu schodů. Takže pokud jsou schody v pořádku, tak se taková věc prostě stát nemůže. Věřím tomu, že třeba část obleční (nějkou látku) by to zachytit dokázalo, ale ne botu.