- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všechna media někomu patří a jsou tedy tím pádem tendenční – tedy někoho podporují a jeho odpůrcům jsou po krku. Záleží jen na míře a formě.
Všechna media jsou živými organismy a každý živý organizmus potřebuje jíst, či žrát. Svou potravu si musí buď sebrat, ulovit, nebo koupit. A musí mít za co.
Pro všechna media je nejdůležitější jejich sledovanost, která jim vydělává.
Lidé jsou podivní v tom, že je velice zajímají skandály, katastrofy, klepy a nebo zázraky.
Proto v mediích je k mání tak málo pozitivních informací a klidných zpráv, které nepřinášejí převratnosti. Naopak se často neštítí přístupu, který hraničí s hyenismem.
Úroveň člověka se pozná i podle toho, jestli se zajímá o bulvár, či jestli si jej dokonce kupuje.
Media umí nejlépe ze všech udělat z komára velblouda, například tak, že nafotí, popíšou, či natočí demonstraci několika desítek pitomců jako masovou záležitost, nebo informace překrucují, či nafukují. Bulvární media ani nerespektují soukromí a „informace“ takového typu lidé určité úrovně hltají, čímž se ocitají na stejné, ne-li nižší úrovni.
Mediím (nebo tedy rozhodně většině z nich) nejde o to, aby byl klid a aby bylo dobře. Jde jim jen o jedno – jako politikům. O byznys.
Senzace = byznys.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!