Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M78i43k78e 46G98i29l32l

6. 8. 2021 8:38

S ČSA jsem neletěl nikdy, pouze jednou se Smartwings do Říma. Náhoda? Nemyslím si - snad nikdy nebyli a nejsou po žádné stránce nejlepší variantou.

0 0
možnosti
DP

Ja toho mam nalitaneho spoustu, ale s CSA jsem letel jenom 4x (naposledy na podzim 2018) sice nic moc, ale kupodivu po kazde v pohode, i kdyz jednomu letadlu se porouchala navigace a museli jsme se vracet od hranic CR zpet do Prahy, ale nahradu ato celkem brzy CSA zvladla, jenom pri novem nastupu byl urcity slendrian ktery trochu rozladil cizince. Muj snad nejlepsi ba dalo by se rict nejfantasticnejsi let byl v unoru 1978 s Cathay Pacific z Hong Kong-u do Bangkok-u, ale to byla jina doba anaprosto jiny pristup k cestujicim , ovsem na druhe strane byly take jine ceny letenek.;-) Cena za nase letenky Kodan-Tokyo v roce 2015 byla dokonce o 18% ! nizsi ve stejne mene, nez pri letu na same trase v roce 1986.

0 0
možnosti
MH

Alesi to verim ze mel Patrik zazitek hehe ;-D Hlavne ta snidane v 3h rano :-) Jen dotaz, chybi mi upresneni, proc je nutnost letat z Prahy? Kvuli salonkum? Jsem cestovatel a vzdy jsme litali mezinarodne z jinych mest, casto Budapest jelikoz lety z Prahy meli vzdy predrazene. Ten nuceny hotel by me asi trefilo. Zvyk ala napise se nejaka adresa a na miste se najde hostel az tam :-)

0 0
možnosti
Foto

A75l75e81š 96G14i23l19l

26. 7. 2021 15:30

"Vždy jsme", "Často jsme" a "Zvyk ..." z doby předcovidové v době covidové moc nefungují.

Důvod proč s ČSA je uvedený v článku. Pokud znáte o nějaké šikovnější kombinaci, jak se s ČSA dostat na Island, rád se nechám poučit.

0 0
možnosti
JH

A ještě něčemu se v Čechách divíte ?

0 0
možnosti
MP

M91a98r96e48k 60P54a53w

21. 7. 2021 8:25

Mám cca 190 tis. mil a udělám s nimi co? Udělám s nimi h...o...

0 0
možnosti
Foto

A45l72e42š 60G54i84l17l

21. 7. 2021 9:13

Leťte na Island, to je asi nejlepší co se teď dá s mílemi udělat... bez ohledu na to co píšu v článku (články popisující krásy Islandu budou následovat v srpnu)

2 0
možnosti
MP

M83a53r31e57k 90P34a48w

21. 7. 2021 8:24

Proč nejhorší letiště??

1 0
možnosti
Foto

A84l31e72š 27G81i44l72l

21. 7. 2021 9:14

Tomu taky úplně nerozumím, já mám pražské letiště docela rád.

1 0
možnosti

Za minulého socialismu se takové věci běžně stávaly. A v socialismu 4.0 bude i hůř.

0 0
možnosti
MT

Lítá v business a potřebuje voucher? Ten jen pro chudý.

0 1
možnosti
Foto

V 90. letech ještě měl systém sbírání mílí smysl, manipulační poplatek za vystavení bonusové letenky byl do 400 Kč, a to v době, kdy se standardní cena takové letenky pohybovala mezi 8 a 12 tisíci Kč.

Před pár lety ČSA měnily systém sbírání mílí a k určitému datu bylo nutno vyčerpat stávající míle, aby nepropadly. Vyšlo to na 2 letenky do Říma, termín byl rok na vyčerpání.

Výsledek: Na celý rok nebylo žádné volné místo na bonusové letenky, ale navíc, i kdyby bývalo bylo, tak poplatky spojené s vystavením bonusové letenky, k nim připočítané letištní poplatky, palivový příplatek, bezpečnostní příplatek a nevím co ještě, vyšly o 1000 Kč dráž, než běžná letenka jiného dopravce na téže lince, dostupná i v preferovaném termínu.

Neletět s ČSA byl největší bonus, který jsem tím získala.

11 0
možnosti
Foto

A72l21e81š 12G78i37l61l

20. 7. 2021 22:08

Ony se míle v poslední době vyplatily jedině na exotické destinace: Soul, možná blízký východ, nebo v businessu a optimálně ne s ČSA, ale s partnery. Za cenu economy se dalo letět v business. Ale byla to kolikrát strašná práce a několik hodin i dní hledání.

1 0
možnosti
GS

Já ČSA pamatuji z letu Praha-Mnichov-Peking s 3 měsíčním synem a kočárkem. S ČSA do Mnichova, z něj KLM.

V Praze: problém na přepážce před odletem, otrávená letuška, dítě bude na klíně řekla, protože první rada sedadel je obsazená (na tu stěnu se v civilozovaných aeroliniích zavěšují poslýlky- zdarma a personál se vám věnuje). Pro kočárek přišel otrávený zaměstnanec. Ptal se, jestli prošel rentgenem Zpozdil let a nasraně kočárek odnesl. Při přistání v Praze se kočárek objevil na pásu po zavření Gatu a mojí dost nasr*né urgenci.

Světová praxe: jedete s dítětem v kočárku až do chobotu u letadla. Tam čeká zřízenec, který ho dá do nákladního prostoru jako poslední věc, aby, když přistanete, Vám ho jiný zřízenec přinesl při vystupvání z kabiny letedla. O vnitrostátních letech v Číně nemluvě.

Jsou to snad nehorší aerolinky na světě, jak servisem, tak vynucováním různých dotací ze státního rozpočtu, teplým místečkem pro ekonomy, kteří nehledí na výdaje. O toto dno se dělí rovným dálem se Smart Wings a bohužel docela létají z Pražského letiště.

10 0
možnosti
FS

S KLM z Mnichova do Pekingu a do Mnichova s ČSA? Víte to jistě?

0 0
možnosti
  • Počet článků 246
  • Celková karma 14,69
  • Průměrná čtenost 1420x
Jsem potápěč. Pokud se ocitnu na břehu moře, neumím se tam jen tak válet. Ze břehu vypadá každé moře stejně, ale svět pod hladinou je pokaždé jiný. Přijdu si stále jako začátečník, a o začátcích s potápěním jsem napsal i knihu První krok pod hladinu.

Jsem pisálek. Baví mě psát. Baví mě psát o místech, o kterých moc lidí nepíše. Raději budu psát články o Pchjongjangu a Kábulu než o Dubrovníku a Bibione. Nejsem si jistý, jestli to po mně někoho baví i číst, ale stejně píšu. Třeba si to v důchodu po sobě jednou všechno přečtu a řeknu si: Dobrý.

Jsem rychlocestovatel. Raději nakouknu za týden do dvou zemí, než bych zůstával v jedné. Jet na pár hodin, na otočku, do Japonska, mi dává větší smysl, než do Japonska nejet vůbec.

Jsem řidič. Nerad se nechávám vozit, chci být pánem volantu nebo sedět na místě spolujezdce s mapou v ruce. Když chci vypnout, řídím. Tisíce kilometrů napříč Evropou nebo Amerikou.

Jsem optimalizátor. Umím si správně vybrat zavazadlo a pokud to není třeba, umím si odříct odbavené zavazadlo a užívat si svobodu s příručním batohem. Naopak, pokud se jede autem, není důvod si s sebou nevzít kousek domova, luxusu moderního světa - židli, chladicí box, nůž.

Jsem plánovač. Chci vědět, kam se jede, co se tam bude dělat, jíst, chci vidět mapu, šťourat se před cestou na internetu. Stejně to nakonec končí improvizací...

Jsem akční letenkář. Umím najít letenky levně, a umím se rychle rozhodnout, jestli za danou cenu a za daných podmínek chci nebo nechci letět.

Jsem extrémista. Raději pojedu do Iráku než do Španělska, raději pojedu do Severní Koreje než do té Jižní. Mám rád místa, kam nikdo nejezdí, mám rád otevřený prostor. Špicberky, Island, Saharu, Aralské jezero.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky