Děkujeme za pochopení.
P96a76v81e27l 44O22d59r57a32z23i57l
Mimo realitu je autorka, která se, stejně jako desítky tisíc jiných, neobtěžovala zjistit otázku, na kterou Zeman odpovídal. A ta byla na téma rušení praktických, tedy zvláštních, škol. V kontextu této otázky je Zemanova odpověď naprosto korektní a spílání sluníčkových kaváren je liché, jako ostatně téměř vždy.
E70d71u77a30r50d 19P69o53k19o29r89n59ý
Člověk je živočišný druh. V každém druhu živočišné i rostliné říše se všichni jedinci dle Darwina odlišují jeden od druhého. Každý je jiný. Téměž ze všeho co je zde psáno plyne, že na př. lidé se dělí na postižené a normální. V tom je ten problém zásadní. Každý člověk je jiný. MUDr Mengele za druhé světové války třídil jan na dvě skupiny. V jeho době jen jedna rasa byla dobrá. V pozdější době se zase třídilo podle třídního původu.Připadá to ale, že zde všichni špatně slyší co bylo řečeno či špatně čtou co bylo napsáno. Jen pomalu a nohy v teple. Doporučuji. A paní autorko vše nemusí být posuzováno z politického hlediska. Jsou i jiná třídění a snad i lepší a zajímavější.
A29n27t37o79n90í36n 35M22a85h34o94v13s76k59ý
Paní Gajdůšková, prosím užívejte si peněz ČSSD a nepište blogy. Za těch let, co jste byla ve vrcholové politice, jsem méně inteligentní političku nezaznamenal.
J91a12r51a 30R28a17n10k
Karma, ziju v jinem svete, kde by lide skutecne kroutili hlavou, je to otazka pro odborniky a ne spatneho politika.
J93i92ř86í 27J96i29r53o21u46d27e52k
Dost jednoduchým. V mnohým. Vašem, že. Černá, bílá. Jako ta plusmínus. Podle jména. Podle obsahu, totˇ problém, když si ani nepřečtete, co, kdo a k čemu se vyjadřuje. Sem tam se i vlákénko trefí. Občas
M17o26j61m98í16r 42R67o30d95e10n
Je zde i další rozměr aby ty děti měl kdo učit. Dnes je školství v chaotickém stavu, zavádějí se do něj různé učební experimenty, rodiče znevažují učitelé, dochází k napadání učitelů. Učitelé jsou pod drobnohledem a jejich finanční odměna mnohdy mizerná a pod jejich úrovní vzdělání.
Zde by spíše chtěla revize, co vlastně chceme od školství, jaké na to máme finance, jak můžeme zaplatit učitelé, jak budeme financovat vybavení škol jak, zajistíme kvalitu výuky, jak zajistíme volnočasové aktivity, jak na to navážeme střední školství a učňovské školství. Jak udržet školy na venkově, jak zajistit stravování pro sociálně slabé, jak zaplatit dobré učitele ... .
Tady též utíkají finance a jsou nesmyslné dotace. Pak se můžeme poohlédnout po bonusech ... .
J71i45ř76í 73J52i89r26o66u11d88e11k
Zde je přesná citace výroku M.Z.: „Nejsem zastáncem názoru, že by děti, které jsou určitým způsobemhandicapované, měly být umisťované do tříd s nehandicapovanými žáky, protože jeto neštěstí pro oba. Není to žádný rasismus ani preference etnické skupiny, aleděti jsou daleko šťastnější, když jsou v rovnocenné komunitě. Z hlediskaduševní pohody je daleko lepší, když budou existovat praktické třídy. Vůbec semi inkluze nelíbí a jsem proti ní,“ řekl prezident.
(Rád bych upozornil na výraz ,,URČITÝM")
Největší tragedií je, že z velice závažného tématu se opět stává především politikum, na kterém se ,,honí" toliko politické bodíky, potažmo i šance se ,,zviditelnit", ergo si kopnout do M.Z., žeŽe jde ve skutečnosti o daleko složitější záležitosti, od individual.posouzení každého ,,případu" kompetent.odborníky ve spolupráci s rodiči, přes financování až po možnosti konkrétních škol.
M81o59j34m34í50r 61R93o17d81e10n
Třeba jde o tuto logiku, začlenění postiženého žáka na vozíčku do školy která na to není stavebně připravená stojí milióny korun a přitom je využije jeden žák ... .
Není tedy lepší věnovat tyto finance do speciální školy a třeba na asistenta.
Někdy to s tou humanitou přeháníme jako kdybychom žili v bohaté společnosti a měli peněz na rozhazování ... .
M48a17r51t95i59n 97K92a94v18k61a
Plošina pro vozíčkáře na tři patra vyjde cca na 250 tisíc korun. Je to velká cena za to, že umožníme někomu normální život? Je to skoro stejná cena kolik stojí výcvik psa pro slepce. Nejsou pak zbyteční i asistenční psi .....když už to s tou humanitou přeháníme?
M53a44r37t50i34n 66K37a74v64k79a
Já si to myslím také a na rozdíl od Zemana vycházím z vlastní zkušenosti. Několikrát jsme již uvedl, že jsem pracoval s mentálně a tělesně postiženými. Jejich separování od společnosti a to nejen ve vzdělání je to nejhorší co můžeme udělat. Dělali to komunisté, nacisté je rovnou vraždili. Zeman by se měl jet podívat do Kanady. Tam není neobvyklé, že asistentka lékařky je děvče s mentálním postižením, která pracuje s kartotékou. Víc třeba nezvládne, ale je součástí společnosti a cítí se v ní potřebná. Vyřazením těch dětí dosáhneme jen toho, že to budou lidé na okraji společnosti. To, co řekl Zeman je první krok k tomu, že se na ně budeme dívat jako na méněcenné.
M73a23r24t10i33n 38K34l77í92m91e32k
Nechoďte do extrémů,ani president,to jistě nemyslel tak,jak to podáváte.Od zdi ke zdi nikdy nic neřeší,jen zhoršuje.(viz zákaz klecových lůžek)...třeba
M71a92r36t14i70n 59K12l75í40m18e50k
cituji....."smyslovými vadami je z pohledu jejich vývoje a schopnosti zvládat standardní vzdělávací proces v prvé řadě naprosto neopodstatněné. Tyto děti mají schopnosti zvládat vzdělávání ve stejné úrovni jako zdravé děti."
Toto,Vám většina pedagogů lehce vyvrátí....
- Počet článků 78
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1108x