Managerská dovolená v budoucnosti

V rámci sociologického projektu vycházejícího ze studií o managerských rodinách v roce 2020, v nichž z důvodů vysokého pracovního nasazení dochází k separaci jejich příslušníků, nabídly manželské-poradny terapii pro posílení rodinného soužití - Family Building. Terapie probíhající v době dovolených, kdy následky separace kulminují v absenci týmového ducha a neschopnosti vzájemné komunikace, však nezaznamenala pozitivní účinky.

O. Formánek

Jeden případ za všechny: zpráva o průběhu FB sepsaná kolektivně

Před odchodem z domu zkonzultoval Key Account Manager s managerkou zahraničního nákupu odpovědné za přípravu na Family Building, připravenost všech podkladů pro cílový projekt a ověřil si u všech přítomných ochotu cestovat. Poté vyhodnotil vedení a řízení kolektivu managerkou zahraničního nákupu včetně její péče o podřízené a vyzval všechny přítomné ke klíčovému kroku směrem k taxi.

Junior Key Account Manager cestou na letiště upozornil, že rizikovým faktorem jejich projektu je čtyřletá členka týmu, neznalá problematiky a upřednostňující své individuální zájmy nad kolektivními. Ihned na letišti se projevil netýmový duch rizikové členky, dožadující se sobecky doplňování a vylučování tekutin. Plánovaná realizace odbavení tak nečekaně nabrala zpoždění. Také během čekací doby na letadlo se riziko dožadovalo zcela konkrétních i nekonkrétních požadavků, což snižovalo produktivitu analýzy dosavadních postupů, na níž pracovali ostatní členové týmu. Po nástupu do letadla vyhodnotila tříčlenná skupina velice příznivě kreativitu a flexibilitu managerky zahraničního nákupu při řešení problému s rizikovým faktorem. Zvláště pak vyzvedla její finální strategii dvojnásobné dávky kinedrilu, jímž eliminovala riziko netýmového ducha při zkvalitňování plánovaných procesů během letu.

Úzká a aktivní spolupráce během letu se pozitivně projevila při přesunu týmu z letiště do hotelu, kde následně byl aplikován na kontraproduktivní faktor systém aktivních profesně růstových prostředků rozvíjejících managerské schopnosti. Dále Key Account Manager s managerkou zahraničního nákupu začali realizovat marketingovou strategii pro tříčlennou skupinu, zatímco Junior Key Account Manager uskutečňoval individuální marketingovou aktivitu v oblasti orientace na klientky. Po analýze nových kolekcí na pláži se věnoval přípravě vlastní prezentace, při níž využil nejen optimálního nastavení svého emočního nástroje, ale i nejefektivnější dislokaci své impulzní zóny ve vytyčeném teritoriu.

V závěru projektu Family Building byla velice pozitivně vyhodnocena realizovaná aktivita všech členů. Zvláště pak cílevědomý, loajální postoj Junior Key Account Managera, s nímž přistupoval ke spolupráci s mladým, dynamickým kolektivem, v němž po zaškolení získal perspektivu komplexního rozvoje v oblasti personálních vztahů.

 Vyhodnocení úspěšnosti kurzu:

Negativní: u rodiny už přešla profesionální deformace do fáze managerského stihomamu, které se již projevilo i genetickým zatížením potomků.

 

 

 

 

Nejčtenější články a nejvyšší karma:

Záchodová štětka do vagíny nepatří

Vem si mě, aneb jak slepice bojují kohouta

Autor: Hana Formánková | pátek 31.12.2010 11:11 | karma článku: 15,11 | přečteno: 1739x