Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Oprava kouřícího starého auta cca 1700,- Kč na deset let pokoj a úspora paliva. A jestli takhle uvažujete, zaveďte si výfuk u 2x více kouřícího auta do vlastní kabiny, abyste věděl, co dýchají všichni, co jedou za Vámi.

0 0
možnosti
SN

Vstupních proměnných je víc, které se dají upravit tak, aby ta zkouška prošla i se správným postupem dupání na pedál.

Bohužel dostupnost nových aut je stále problém pro většinu obyvatelstva. Tudíž místo řešení příčin takového stavu aut na silnicích se tu řeší následky. A nejvíc to odskáčou ti, kteří jsou zároveň oběti systému.

V naší vesnici podobné Octavie udržují při životě jen a pouze z důvodů finančních. Dojíždět musíte, i kdybyste si na to postavil vlastní vozidlo z petlahví a zároveň nemůžete mít nic lepšího.

Zřejmě represe a zase represe je řešení.

Za totáče sebrali mému dědovi podomácku motorizované kolo, přestože argumentoval stejně: Jezdit musím, ale peníze nejsou,ačkoli jsem pracovitý.

Upřímně vám povím, že ty vesnické Octavie projdou technickou i kdyby ten motor měli roztáčet vrtačkou, nebo si na to půjčovat motory a výfuky. Nemůžete lidi urepresovat k nemobilitě.

Jde spíše o problém sociální, než záměrné podělávání životního prostředí.

0 1
možnosti
JM

J79o39s44e72f 83M21i97k63i33n

13. 10. 2023 12:28

Dalším problémem jsou čipnutá auta, kde ta kouřivost je skutečně enormní. Nechápu jednu věc. Proč na to musí ten pracovník šlapat? U většiny moderních aut to jde řídit elektronicky.

Ovšem i tak je mnoho možností jak to obejít. Jedinou možností je provádění namátkových kontrol STK a emisí pomocí mobilních stanic u podezřelých aut.

2 0
možnosti
Foto

Tak asi jediný způsob, jak to obejít, dát na auto RZ z auta stejného typu, které je v pořádku.

Zas ale nevím, proč by kdokoliv nemohl udržovat auto ve stavu, aby prošlo emisemi i zbytkem StK - ostatně, dnes je to spojeno do jednoho úkonu.

Na plyn se musí šlapat tak akorát u aut s karburátorem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3466x
Supervizor a zakladatel poradenského portálu First Car Diagnostics - FCD.eu.

Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.

Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR. 
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.

Seznam rubrik