Děkujeme za pochopení.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/062024/13062024BBEFAEA845F4EFB813008BEF98CEFF21.jpg)
L60i24b65o40r 10F18l72e72i34s73c44h44h23a35n76s
Oprava kouřícího starého auta cca 1700,- Kč na deset let pokoj a úspora paliva. A jestli takhle uvažujete, zaveďte si výfuk u 2x více kouřícího auta do vlastní kabiny, abyste věděl, co dýchají všichni, co jedou za Vámi.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/062024/13062024BBEFAEA845F4EFB813008BEF98CEFF21.jpg)
L85i68b92o56r 15F91l78e69i92s61c63h83h62a33n50s
To bylo tedy tady dole, pro Stanislava Nývlta...
S73t94a19n67i15s41l45a43v 19N50ý42v30l62t
Vstupních proměnných je víc, které se dají upravit tak, aby ta zkouška prošla i se správným postupem dupání na pedál.
Bohužel dostupnost nových aut je stále problém pro většinu obyvatelstva. Tudíž místo řešení příčin takového stavu aut na silnicích se tu řeší následky. A nejvíc to odskáčou ti, kteří jsou zároveň oběti systému.
V naší vesnici podobné Octavie udržují při životě jen a pouze z důvodů finančních. Dojíždět musíte, i kdybyste si na to postavil vlastní vozidlo z petlahví a zároveň nemůžete mít nic lepšího.
Zřejmě represe a zase represe je řešení.
Za totáče sebrali mému dědovi podomácku motorizované kolo, přestože argumentoval stejně: Jezdit musím, ale peníze nejsou,ačkoli jsem pracovitý.
Upřímně vám povím, že ty vesnické Octavie projdou technickou i kdyby ten motor měli roztáčet vrtačkou, nebo si na to půjčovat motory a výfuky. Nemůžete lidi urepresovat k nemobilitě.
Jde spíše o problém sociální, než záměrné podělávání životního prostředí.
J36o85s89e74f 96M43i92k59i32n
Dalším problémem jsou čipnutá auta, kde ta kouřivost je skutečně enormní. Nechápu jednu věc. Proč na to musí ten pracovník šlapat? U většiny moderních aut to jde řídit elektronicky.
Ovšem i tak je mnoho možností jak to obejít. Jedinou možností je provádění namátkových kontrol STK a emisí pomocí mobilních stanic u podezřelých aut.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/092019/18092019F98F7DA1B81742C22C5D8F040C9B220F.jpg)
B67o45h95u46m48i54l 87M19i10c33h70a48l
Tak asi jediný způsob, jak to obejít, dát na auto RZ z auta stejného typu, které je v pořádku.
Zas ale nevím, proč by kdokoliv nemohl udržovat auto ve stavu, aby prošlo emisemi i zbytkem StK - ostatně, dnes je to spojeno do jednoho úkonu.
Na plyn se musí šlapat tak akorát u aut s karburátorem.
- Počet článků 48
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3431x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.