Děkujeme za pochopení.
L70i39b54o85r 90F74l50e33i58s63c55h52h76a92n51s
Oprava kouřícího starého auta cca 1700,- Kč na deset let pokoj a úspora paliva. A jestli takhle uvažujete, zaveďte si výfuk u 2x více kouřícího auta do vlastní kabiny, abyste věděl, co dýchají všichni, co jedou za Vámi.
L58i58b63o94r 95F89l94e58i37s90c75h46h68a53n63s
To bylo tedy tady dole, pro Stanislava Nývlta...
S18t97a52n98i28s60l94a19v 37N37ý93v60l33t
Vstupních proměnných je víc, které se dají upravit tak, aby ta zkouška prošla i se správným postupem dupání na pedál.
Bohužel dostupnost nových aut je stále problém pro většinu obyvatelstva. Tudíž místo řešení příčin takového stavu aut na silnicích se tu řeší následky. A nejvíc to odskáčou ti, kteří jsou zároveň oběti systému.
V naší vesnici podobné Octavie udržují při životě jen a pouze z důvodů finančních. Dojíždět musíte, i kdybyste si na to postavil vlastní vozidlo z petlahví a zároveň nemůžete mít nic lepšího.
Zřejmě represe a zase represe je řešení.
Za totáče sebrali mému dědovi podomácku motorizované kolo, přestože argumentoval stejně: Jezdit musím, ale peníze nejsou,ačkoli jsem pracovitý.
Upřímně vám povím, že ty vesnické Octavie projdou technickou i kdyby ten motor měli roztáčet vrtačkou, nebo si na to půjčovat motory a výfuky. Nemůžete lidi urepresovat k nemobilitě.
Jde spíše o problém sociální, než záměrné podělávání životního prostředí.
J79o39s44e72f 83M21i97k63i33n
Dalším problémem jsou čipnutá auta, kde ta kouřivost je skutečně enormní. Nechápu jednu věc. Proč na to musí ten pracovník šlapat? U většiny moderních aut to jde řídit elektronicky.
Ovšem i tak je mnoho možností jak to obejít. Jedinou možností je provádění namátkových kontrol STK a emisí pomocí mobilních stanic u podezřelých aut.
B23o14h35u75m79i27l 94M25i37c81h78a94l
Tak asi jediný způsob, jak to obejít, dát na auto RZ z auta stejného typu, které je v pořádku.
Zas ale nevím, proč by kdokoliv nemohl udržovat auto ve stavu, aby prošlo emisemi i zbytkem StK - ostatně, dnes je to spojeno do jednoho úkonu.
Na plyn se musí šlapat tak akorát u aut s karburátorem.
- Počet článků 48
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3466x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.