- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Oprava kouřícího starého auta cca 1700,- Kč na deset let pokoj a úspora paliva. A jestli takhle uvažujete, zaveďte si výfuk u 2x více kouřícího auta do vlastní kabiny, abyste věděl, co dýchají všichni, co jedou za Vámi.
To bylo tedy tady dole, pro Stanislava Nývlta...
Vstupních proměnných je víc, které se dají upravit tak, aby ta zkouška prošla i se správným postupem dupání na pedál.
Bohužel dostupnost nových aut je stále problém pro většinu obyvatelstva. Tudíž místo řešení příčin takového stavu aut na silnicích se tu řeší následky. A nejvíc to odskáčou ti, kteří jsou zároveň oběti systému.
V naší vesnici podobné Octavie udržují při životě jen a pouze z důvodů finančních. Dojíždět musíte, i kdybyste si na to postavil vlastní vozidlo z petlahví a zároveň nemůžete mít nic lepšího.
Zřejmě represe a zase represe je řešení.
Za totáče sebrali mému dědovi podomácku motorizované kolo, přestože argumentoval stejně: Jezdit musím, ale peníze nejsou,ačkoli jsem pracovitý.
Upřímně vám povím, že ty vesnické Octavie projdou technickou i kdyby ten motor měli roztáčet vrtačkou, nebo si na to půjčovat motory a výfuky. Nemůžete lidi urepresovat k nemobilitě.
Jde spíše o problém sociální, než záměrné podělávání životního prostředí.
Dalším problémem jsou čipnutá auta, kde ta kouřivost je skutečně enormní. Nechápu jednu věc. Proč na to musí ten pracovník šlapat? U většiny moderních aut to jde řídit elektronicky.
Ovšem i tak je mnoho možností jak to obejít. Jedinou možností je provádění namátkových kontrol STK a emisí pomocí mobilních stanic u podezřelých aut.
Tak asi jediný způsob, jak to obejít, dát na auto RZ z auta stejného typu, které je v pořádku.
Zas ale nevím, proč by kdokoliv nemohl udržovat auto ve stavu, aby prošlo emisemi i zbytkem StK - ostatně, dnes je to spojeno do jednoho úkonu.
Na plyn se musí šlapat tak akorát u aut s karburátorem.