Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L28u94m20í90r 20V84i30t17h50a
Mikrosaze nejsou jen problémem vznětových motorů, týkají se i zážehových motorů s přímým vstřikováním. Ty zatím obvykle ani DPF nemají, přestože mikrosaze emitují v prakticky stejném množství jako vznětové motory se systémy Common rail.

L30i30b41o26r 35F35l98e84i27s22c72h41h51a24n74s
Ano, od předloňského roku už mají filtry i přímo vstřikované benzíny. Je to stejný problém, na který certifikační mafie i úředníci Ministerstva dopravy kašlou. O dieselech jsem psal proto, protože první DPF (FAP) se objevily v roce 2002 u koncernu francouzského PSA.

Š26T70Ě78P89Á97N 32B51I21C73E31R24A
Zkuste napsat blog o praktikách rusko-ukrajinských mafiích.
L64u40m90í29r 22V18i82t20h94a
Pán se zabývá diagnostikou výfukových systémů spalovacích motorů.
- Počet článků 48
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3475x
Od roku 1993 pracuji pro mezinárodní společnost IHR v divizi diagnostických a emisních přístrojů. Spolupodílel jsem se na diagnostické příručce HMS 990 u firmy Hermann Electronic (celosvětově výhradní dodavatel přístrojů Hermann pro Mercedes Benz). Na portálu FCD.eu sdružujeme 4.500 autoservisů u nás i v zahraničí s denní návštěvností 600 čtenářů profesionálů opravářů, kterým poskytujeme pomoc na dálku při diagnostice všech značek vozidel.
Díky našim zkušenostem poskytujeme v ČR školení emisním mechanikům a jsme pro tuto činnost schváleni Ministerstvem dopravy ČR.
Jsem přitom neúnavným bojovníkem za narovnání pokřivené české legislativy v oboru emisních kontrol a za renesanci kvalitní řemeslné práce při opravách vozidel v autoservisech, hlavně co se jejich emisních systémů týče.