Děkujeme za pochopení.
P70e15t34r 79S50k10á48c38i50l57í24k
Tak:
1. Vlaky jezdily ze začátku jen se třemi vagóny, protože to tak někdo naplánoval. Bylo naopak velkým úspěchem Mitišinské fabriky, že poté co se ukázalo že je to málo, dokázali mimo plán dodat vozy na doplnění do pětivozových souprav.
2. Tvrzení, že tunely se stavěly do oblouků pro ztlumení tlakové vlny je směšné. Pokud to tak je (např. v Karlíně), tak kvůli geologickým podmínkám.
3. Pomocník strojvůdce byl nutný z důvodu jinak primitivního zabezpečení.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/122014/06122014B4E88BABC3FAE8EB398BA5E016E9412F.jpg)
T79o34m11á96š 31F31l26a19š19k93a
Plán výroby. Směšné. Prostě socialistický nedostatek, kdy neexistovala poptávka a nabídka.
M90a52r44t82i26n 30K88o19m69a70r56e52k
Když mi bylo 6, tedy malej kluk, tak jsem na to poprvé čuměl jak puk.
Nicméně, když srovnám metro v Praze a třeba v Edinburghu nebo i Londýně, jasně vedeme.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/122014/06122014B4E88BABC3FAE8EB398BA5E016E9412F.jpg)
T47o41m69á68š 37F46l88a19š46k16a
To je věcí úhlu pohledu. Někde je čistější, někde novější (tyto dvě věci asi máte na mysli), jinde rozvětvenější, nebo jezdící mnohem dál na periferii, či má snazší přestupy (přejde se nástupiště nebo počká na jiný vlak) ... . Takže bych asi neříkal, které metro je nejlepší.
L23i60b40o58r 93H60l87a10d25i64k
Já bych tu komunistickou stavbu zasypal....😋
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/122014/06122014B4E88BABC3FAE8EB398BA5E016E9412F.jpg)
- Počet článků 1332
- Celková karma 31,12
- Průměrná čtenost 2997x