Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PS

Tak:

1. Vlaky jezdily ze začátku jen se třemi vagóny, protože to tak někdo naplánoval. Bylo naopak velkým úspěchem Mitišinské fabriky, že poté co se ukázalo že je to málo, dokázali mimo plán dodat vozy na doplnění do pětivozových souprav.

2. Tvrzení, že tunely se stavěly do oblouků pro ztlumení tlakové vlny je směšné. Pokud to tak je (např. v Karlíně), tak kvůli geologickým podmínkám.

3. Pomocník strojvůdce byl nutný z důvodu jinak primitivního zabezpečení.

4 0
možnosti
Foto

Plán výroby. Směšné. Prostě socialistický nedostatek, kdy neexistovala poptávka a nabídka.

0 0
možnosti
MK

Když mi bylo 6, tedy malej kluk, tak jsem na to poprvé čuměl jak puk.

Nicméně, když srovnám metro v Praze a třeba v Edinburghu nebo i Londýně, jasně vedeme.

2 0
možnosti
Foto

To je věcí úhlu pohledu. Někde je čistější, někde novější (tyto dvě věci asi máte na mysli), jinde rozvětvenější, nebo jezdící mnohem dál na periferii, či má snazší přestupy (přejde se nástupiště nebo počká na jiný vlak) ... . Takže bych asi neříkal, které metro je nejlepší.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1390
  • Celková karma 30,78
  • Průměrná čtenost 2946x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.