Proč v České spořitelně zalévají zaměstnanci umělé květiny?

Po megaúspěšné reklamní kampani rakouského prodejce nábytku přišla na naše televizní obrazovky z rakouských luhů a hájů (majitelem České spořitelny je rakouská skupina Erste) další perla...

Dvoudílná (alespoň prozatím), zbrusu nová reklamní kampaň České spořitelny nám nejprve představí zmateného pana Tomáše Fialu, který celý netrpělivý a náležitě nervozní nastupuje do svého nového zaměstnání. Bohužel, pan Fiala je nervozní natolik, že si splete pobočku, do které má nastoupit. Naštěstí je pan Fiala natolik bystrý, že ho napadne zkusit své štěstí v nedaleké pobočce. A hle, trefí se!

Ještě než stačí přejít rušnou ulici, míří mu v ústrety jeho nová šefová, paní Lenka Veselá. Ona ulice před pobočkou je zřejmě velmi frekventovaná a tudíž i náležitě prašná, neboť paní Veselá při komunikaci se svým novým zaměstnancem panem Fialou mrká svými víčky tak intenzívně, že fascinovaný divák ani nepostřehne, co vlastně říká...

Nakonec však vše končí dobře a pan Fiala může absolvovat svůj první pracovní den na pobočce České spořitelny. Dostáváme se tak ke druhému reklamnímu spotu. Pokud ovšem čekáte, že v něm spatříte pana Fialu, sedícího za přepážkou a nabízejícího osmdesátileté důchodkyni, paní Kropáčkové, převod peněz z její vkladní knížky do podílového fondu, či na penzijní připojištění, tak budete zklamáni. Stejně tak se nedočkáte fronty naštvaných klientů, stojících před touto přepážkou. A už vůbec se nedočkáte toho, jak jeden klient, stojící právě v této frontě, prohodí vzteky na adresu pana Fialy: "Panebože, proč jí to ten trouba nabízí, vždyť ta babča neví, která bije. Přišla si jen vybrat peníze z knížky, tak proč jí nutí nějaký podílový fondy!"

A už vůbec nespatříte to, jak se (zhruba po hodině čekání) posledním vytrvalcům stojícím ve frontě uleví, když paní Kropáčková, naprosto zdecimovaná hodinovou "masáží" od pana Fialy, tichým hlasem špitne: "Tak mi to do toho fondu převeďte, no..."

Ne, přátelé! Takto to totiž na pobočkách České spořitelny vůbec nechodí! Na pobočkách České spořitelny je totiž tolik zaměstnanců, že ti, kteří zrovna nemají žádného klienta... zalévají květiny! A činí tak i pan Fiala! Z úst paní Veselé se navíc dozvídáme, kolik ta či ona květina potřebuje vody. K dokonalé atmosféře schází už jen Přemek Podlaha se svou poznámkou na téma: Jak se co nejlépe vypořádat s přemnoženými krtky! V závěru reklamního spotu je pan Fiala do své práce zabrán natolik, že ani nepostřehne, že zalévá umělou květinu! Naštěstí je zde paní Veselá, která svého nezkušeného kolegu upozorní na jeho omyl a ten se po chvilce přemýšlení rozhodne, že se raději vrátí na přepážku...

Po shlédnutí obou reklamních spotů, se vám musím přiznat, vážení čtenáři, že jsem musel být zřejmě smyslů zbavený, když jsem se zhruba před osmi lety rozhodl od České spořitelny definitivně odejít. Naštěstí existují právě takovéto nápadité reklamní kampaně, které takovým hlupákům, jakým jsem byl po celých těch osm let u konkurence já, otevřou oči. Proto teď hned vyrážím do terénu, abych okamžitě změnil svou banku!

Z jedné věci mám ale trochu obavy. Když se totiž podívám ven z okna, tak tam zrovna prší. Dle "logiky" pana Fialy to tedy vypadá, že na mě moc času mít nebude.

Ale co, tak si na pobočce chvilku počkám, než ten záhon s maceškami před pobočkou pan Fiala dokropí...

Autor: Filip Fuchs | pátek 30.7.2010 11:02 | karma článku: 27,13 | přečteno: 3454x