Pejsek s kočičkou upekli pro PPF večer plný zábavy, sexu a práce

Příští čtvrtek se v pražských Holešovicích buď odehraje premiéra špičkové akce spojující byznys a šou, nebo jeden obrovský marketingový průser. Sám jsem zvědavý, jestli první akce tohoto typu nebude nadlouho i poslední.

Už ta pozvánka slibuje, že půjde o pěkný pejsko-kočičkovský dort: „Přijďte 15. října od 18.00 hodin na parkoviště Holešovické tržnice a do budovy ArtGenu na business-lifestyle festival s mottem: V práci nepracujeme. V práci žijeme.

Akce zvaná Office Night slibuje hudbu. Slibuje módu. Slibuje kariéru. Slibuje design. Slibuje vztahy. A slibuje také zdraví. Wow! Prý má jít o „mix inteligentní zábavy a inspirace pro vaši kariéru“. Takže pokud to chcete někam dotáhnout, nechcete v práci nic dělat, ale jenom se bavit a dokonce možná hledáte sex, neměli byste chybět na „výjimečné akci“ pro čtenáře E15, Euro, ZEN, ForMen, Moje psychologie a dalších titulů.

Zasvěcení už vědí – organizátorem je renomovaný mediální dům Mladá fronta. Ale i ti méně zasvěcení nejspíš z kombinace informací tuší, že chystaná unikátní akce je spíš jedna pěkná slátanina. Generálním partnerem, kvůli kterému se celá ta sranda organizuje, je ArtGen Office Gallery čili skupina PPF.

Apríl v dubnu nebo zábava pro blondýnu?

Nevím, nakolik mají v „Pépéefce“ radost z akce, která víc než reprezentativní prezentaci a opravdovou zábavu nabízí spíš kolotočářský večer. A vlastně ani nechápu, co tím jindy poměrně profesionální vydavatelství sleduje? Dělá si legraci těsně před svým prodejem, nebo nějaká mladá a nadějná blondýna dostala volnou ruku a tak trochu to nezvládla?

Druhé možnosti bych se vůbec nedivil, kdyby nebyla tak neskutečně šílená. Pravdou ale je, že jsme se nedávno s kamarády u piva dost bavili nad texty na webu, které v části věnované hygieně slibovaly, že v areálu festivalu budou k dispozici koryta. Dneska už jsou z koryt umyvadla, což trochu svědčí o tom, že někdo shora musel aspoň trochu utnout tipec potenciální ostudě.

Mix nebo mišmaš?

Noc kancelářských krys tak už v novějších inzerátech oproti původní verzi neslibuje, že magický večer přinese novou práci a možná i nového partnera. I tak celý koncept vypadá pořád ještě dost bláznivě.

Už třeba proto, že vstup je sice zdarma – ale pokud se chcete zúčastnit přednášek „skvělých řečníků“, tedy doktora Jana Hnízdila, exkrále Microsoftu Jana Mühlfeita nebo koučovacího mága Ivo Tomana, musíte si zaplatit. Trochu to připomíná Titanic nabízející jiný program každé společenské skupině: „socky“ budou lemtat u koryt laciné víno a moukou obohacené buřtíky, zatímco high society se může těšit na uzavřené setkání?

První? I poslední!

Třeba organizátorům křivdím. Třeba z toho bude vážně „první business-lifestyle festival“, jaký jsme v Česku ještě nezažili. Dovedl bych si takovou akci představit, ale už ze stylu komunikace i toho, že se objevila jenom pár týdnů před akcí tuším, že spíš půjde o podnik, na který Mladá fronta rychle ráda zapomene.

Generální partner za celou šou zacvakal hezkých pár stovek tisíců, chcete-li mu asistovat, pořád můžete: podle rozesílané nabídky stojí hlavní partnerství čtvrt milionu, spokojíte-li se s titulem partnera, vystačíte se sto padesáti tisíci.

Mohlo by mi to být jedno. Ale coby markeťáka mě trochu štve, když nám podobné paskvily kazí jméno – přece pokud potřebuju někde upíchnout „šikovnou“ blondýnu, nemusím ji nechat něco doopravdy dělat. Vlastně se docela zvědavě těším, jak ta akce dopadne.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Zdeněk Fekar | úterý 6.10.2015 9:17 | karma článku: 13,81 | přečteno: 942x